torsdag 1. desember 2016

Min personlige julekalender 1- 24. Luke 1.

Lykketerapi og Julemagi
Det er 1. desember i dag!!!!
Julemåneden, som virker som ren 
lykketerapi på meg.
Måneden som er fylt med 
masse julemagi!!!!


Jeg har spist lunsj med ei
veldig god venninne i dag.
Jeg blir varm, langt inni hjeret
 i lang tid etterpå,
av de fine timene vi har sammen.






 I kveld har jeg sett på den nye
 julekalenderen på NRK. 
Snøfall. Så fiiin den var.
Og jeg gleder meg til en
 ny episode i morgen. 






Jeg har vært så heldig å få 
2 adventskalendere i år.
Nr. 07 fra Boots Apotek av min kjære. 
Og en kalender av en 
annnen kjær venninne. 


Jeg føler meg veldig
 barnslig juleglad, 
og veldig heldig!!!! 




Håper dere har lyst til å bli med
 å telle ned her,
sammen med meg,
 på bloggen mot den store dagen!
Den magiske julekvelden!!! 
Den 24. desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.