torsdag 8. desember 2016

Luke 8. Julemusikk

Julesanger
De betyr noe mer nå, 
det kalles tradisjoner......
Ja, sånn er det for meg.
Og min aller største favoritt er 
Deilig er jorden.
Jeg blir alltid rørt og får gåsehud,
når denne sangen blir spilt 
på julekonserter.
Ja, det skal ikke mer til enn at 
jeg hører den på radion.
Den har alltid rørt ved noe i meg.
Hvert år får jeg også en ny favoritt.
For et par år siden kom Tone Damli
med en ny julesang. "Di første jul"


Den fikk jeg også tårer i øynene av.
Og tankene gikk tilbake til da ungene 
våre var små.....
I år, har jeg fått en ny favoritt.
Carola sin " Vår drøm om julen".



Da tenker jeg tilbake på min barndoms jul.
Har du en favoritt julesang?
I år er jeg så heldig at jeg skal 
på julekonert
i Bamble kirke med Ingrid Bratland.

Jeg gleder meg veldig.
Hun er både nydelig,
 og synger nydelig, synes jeg!
Og kanskje jeg får enda en ny favoritt.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.