søndag 4. desember 2016

Luke 4. Julefilmer

På tv, dvd og nett.

Hei på dere.
2. søndag i advent 
og 4. desember er det blitt i dag. 
 I dag har jeg lyst til å skrive litt
om alle de koselige julefilmene.



Å se en julefilm hører med til
mine juleforberedelser, og her hos oss
er det lov å se julefilmer fra 1. nov.

Jeg har allerede sett flere.
Alene hjemme filmene er et must!!!
De må jeg liksom spare litt på.....
Tett opp mot jul vises julefilmer på tv.
Og i romjulen sender de mange av 
de klasssiske fine.



Og på selveste julaften går jo både
Tre nøtter til askepott og 
Reisen til julestjernen.
Disse må jeg se, i pysjamsjen,
mens jeg spiser julegodteri.

I år har jeg sett en veldig koselig og fin 
julefilm, som jeg ikke har sett før.

The tree that save christmas



Andre filmer jeg har lyst til å se er:
A prince for christmas og
A merry christmas miracle.

De er akkuratt lagt ut på Tv2 sumo.
Sammen med filmene spises det poppcorn!
Det beste jeg vet!!!!!!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.