torsdag 15. desember 2016

Luke 15. Julemagasinene

Drømmer og inspirasjon

Ja det gir alle de fine
 julemagasinene meg!!!
Jeg drømmer meg helt bort, 
og blir SÅ inspirert.

Det finnes maaaaange julemagasiner.
Jeg liker best de med god gammeldags 
julestemning, og inspirasjon.


Lev landlig er min favoritt.
I år har de også gitt ut Kreativ jul.
I tillegg til de, liker jeg veldig godt 
De svenske Drømhem & Trådgårder.
Og Underbara Julhem. 


Disse fyller meg med en enorm 
nostalgisk julemagi!!!!
Jeg tar vare på magasinene.
Klipper ut inspirasjonsbilder.
Disse tar jeg frem år etter år. 

I år fikk jeg inspirasjon
til å lage skjell engler bla. ant. 
Innpakning og gavelapper,
får jeg også mye inspirasjon til.
Og pynting selvfølgelig!!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.