lørdag 10. desember 2016

Luke 10. Julekort

Til dere alle sammen
Med en julehilsen fra meg!

Å skrive julekort er jeg vant til
 helt fra jeg var liten.
Mamma skrev mange julekort,
 og vi fikk mange julekort
fra hennes familie, naboene våre 
og venner og  familie.




Alle julekortene la vi i juleposten, 
som hang på veggen ved ovnen i stua.

Her hjemme hos oss har jeg tatt julekort
 bilder av ungene når de var små.
60 julekort har vi vært oppi og sende
ut til venner og familie.
Vi får noen jukekort også.
Og de legger vi i julepostnissen vår,
oppe på gangen! 


De siste årene har jeg laget
kort, og gitt til venninner.
Det vil jeg gjøre i år også.
Så da blir det hjemmelaget kort,
som jeg skal kose meg med å lage til uka.

Sender du julekort?
Jeg synes iallefall det er en fin tradisjon.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.