fredag 25. november 2016

Desemberdager

Hei på dere alle!
Vil du bli med meg og mitt hjemmeliv
 på en desember kalender?
Hver dag i desember, kommer det et nytt innlegg her på bloggen.
Det vil bli julebilder, julemusikk, julefilmer, 
pynt, julemagasiner, gjennbruk,pakker og juleverksted.
Jeg gleder meg masse, og har gledet meg til de magiske 
desember dagene lenge nå.
Jeg startet med juleverksed for flere uker siden.
Og nå er huset vårt ferdig pynet til advent. med hvite lys,
hjemmelagde oppsatser med svibler og lys, dørkrans, 
og stjerner og adventstaker i vinduene.
Neste uke starter pyntingen av hele huset vårt til jul.
Og om ikke formen er helt på topp, håper jeg allikevel
å få med meg både julegateåpning i Kragerø, og julemarked i Brekkeparken i helgen.
På søndag tennes det første lyset i advenstaken. Det eneste som mangler denne helgen er julesnøen,
den er vi vist lovet til jul.



Ønsker dere alle en en god adventshelg.

Mange klemmer fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.