onsdag 17. august 2016

Sommerens skatter

I sommer var jeg på en liten skattejakt 
i Kragerø.
Og se hva jeg fant der!!!!


 











En fantastisk nydelig lien gammel kaffekvern.
I perfekte farger i mine øyne!!!


Den stod i vinduet, og tittet på meg, 
og sa:" ta meg med hjem til deg"!!!!


Den måtte jo bare det!!!! 



Vi har ikke vært på ferietur
til Danmark i år, som vi pleier.
Jeg er så glad i å gå på skattejakt,
 i både Hjørring og Løkken.


Men da er jeg jammen heldig,
 som kjenner ei veldig snill jente, 
som har vært der på ferie i år. 
Og som kontaktet meg, 
da hun oppdaget....
 

en bruktbutikk med de fineste blå saker 
som jeg samler på!!!!



2 nydelige ting kom derfor hjem
 til samlingen min på kjøkkenet.
En stor flott kanne og et godt brukt litermål.


Så heldig jeg er!!!

Nå venter nye skatterjakter på denne jenta!
Både denne helgen og flere helger i høst, 
åpner det seg slike muligheter.
De små gleder er det noe som heter.....


Klemmer fra Anne-Marit



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.