mandag 22. august 2016

Mitt nye liv

Hei alle sammen!

Livet mitt står i en stor endring.
Nå som jeg ikke er butikkdame mer,
skal dagen fylles med andre ting.
Jeg har ikke evnen til å kjede meg.
Men en stor omstilling blir det jo.



Siden butikken am design nå er lagt ned.
Har jeg valgt å endre navn både her på bloggen,
og på instagram. (amgarstad_hjemmelivet)
Facebook siden til am design blir nå fjernet.

Det føles riktig å gjøre dette.
Og jeg synes at jeg har funnet et passende nytt navn:

hjemmelivet

Hei og hjertelig velkommen til bloggen min!
Jeg er ei jente som bor i Bamble med mann og 2 barn.
Jeg blogger for det meste om hjemmet vårt.
Der har vi en lys, landlig stil.
Jeg liker og blande nytt og gammelt.
Noe huset vårt bærer preg av.
For 3 år siden fikk jeg diagnosen leddgikt.
I tillegg sliter jeg med kroniske sykdommer i føttene mine.
Her på bloggen deler jeg livets opp og nedturer,
hvordan livet mitt er.
Jeg er en åpen og ærlig person,
og jeg er veldig glad i å ta bilder,
både av ting i huset, blomster og natur.
Håper du vil trives her inne på besøk hos meg!


Hjertelig velkommen til nye lesere,
og dere som klikker innom, når nye innlegg legges ut!


Varme klemmer fra Anne-Marit







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.