søndag 21. august 2016

Min helg

Hei alle sammen!

Dette har vært en anderledes helg.
Butikken er stengt, og med mye smertestillende, 
har jeg nå sovet godt i 2 netter.
Jeg har vært helt utslitt, så det har vært godt. 



På lørdag var det garasjesalg i vakre Brevik.
Det arrangeres hvert år.
Men jeg har alltid jobbet de lørdagene det har vært.
I år hadde jeg mulighet til å ta turen.


En nydelig gammel flaske 
i blågrønt glass med hjem! 
 

Et yrende folkeliv, mange flotte skatter, og god mat.
Og jammen dukket ikke sola opp også!!!
Jeg koste meg veldig,
og det ble noen fine skatter med meg hjem.


Synes dette målebegeret var helt nydelig!!!
 

 Så fin lysestake i emalje!



Dagen ble avsluttet med hånball på tv. 
Og jammen tok ikke håndballjentene med seg 
bronsje medaljen hjem fra Rio!!!!




I dag er det også en spesiell dag.
Det er 7 år siden jeg tok farvel med
 mamman min.
Jeg savner henne hver dag!



Denne nydelige gamle vekten,
 måtte selvfølgelig bli med hjem!
Det gjelder å titte godt!!!
Gode priser fikk jeg også 
på alle disse skattene!!!


Flere av skattene,
skal jeg vise dere i neste innlegg 
her på bloggen! 



I morgen starter en ny uke for meg......



Klemmer til alle fra Anne-Marit





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.