fredag 19. august 2016

En dør lukkes

Så var den her....
Dagen da nøkkelen skulle settes i døra,
og låses for aller siste gang.
Den siste kunden har handlet,
kassa er gjort opp.

Butikken er nesten hel tømt.
Det er blitt helt stille.......

En ny epoke i livet skal starte.
Jeg skal ikke være butikkdame i egen butikk.
Jeg skal gå fra å være en organisert planlegger,
til å ha en kalender med flest blanke sider.

Jeg skal ha nye behandlinger, mulig en operasjon,
gi kroppen ro og hvile.


Mann og barn, og alle mine nærmeste venner og familie,
dem som betyr aller mest for meg, de har alle stått sammen
med meg i dette. De har vist støtte og omsorg, og har gjort at
jeg har kommet meg gjennom tøffe dager, etter at jeg ble syk,
og avgjørelsen om å legge ned butikken ble tatt.

Jeg har sett bedre dager, men jeg har også sett verre.
Jeg har ikke alt jeg ønsker meg, men jeg har alt jeg trenger!
Jeg våkner opp med litt plager og smerter, men jeg våkner opp!
Mitt liv er kanskje ikke perfekt,
men jeg takker allikevel for at det er godt!







Klemmer fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Kjære Anne Marit ...
    En ny epoke i livet ditt starter ..
    Måtte de gode dagene overvinne de mindre gode ...
    Du er alltid så positiv og ser lyset i mørket ..beundrer deg !
    Jeg har bare de beste minner fra de gangene jeg har vært innom butikken ...Er så glad for at jeg fikk hilse på deg også !!!
    Men er veldig lei meg for at du måtte ta avgjørelsen og slutte av .
    Nå ønsker jeg deg bare alt det beste ...og at helsa di blir bedre .
    Du er et fantastisk menneske !!!!
    God bedring !
    Og så gleder jeg meg over at du fortsatt er her på bloggen .
    Ha det godt !
    Klem fra Anne


    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.