søndag 31. juli 2016

Sykdom kan endre livet

Hei alle sammen!!!


Det har seg sånn at formen min er blitt mye verre.
Leddgikten herjer i kroppen.
Og i tillegg til leddgikten,
sliter jeg også veldig med føttene mine.

Det er en veldig dårlig kombinasjon
og bli kronisk syk,
samtidig som jeg driver egen butikk.
Jeg har blitt syk underveis, det var ikke

planen, når vi startet opp butikken på
Nylende for 5 1/2 år siden.

Jeg har gradevis forstått at kroppen
ikke ønsker det samme som jeg.

Pga. den dårlige formen, har jeg ikke kunnet være
i butikken den siste tiden, slik jeg har ønsket.

Heldigvis har jeg vært heldig og ha god hjelp
av Ida og Borghild.

Og drive egen butikk er ingen 9-4 jobb.
Den er med i tankene dag og natt.

I tillegg er det en helt egen livsstil.
Jeg er fryktelig heldig som har hatt
Stian med meg hele veien.

Det hadde aldri gått uten han.

Vi har nå tatt en avgjørelse,
butikken am design legges ned om kort tid.
Dato kommer vi tilbake til.

Det jeg vil savne aller mest,
blir den gode kontakten med kundene.

Jeg har blitt kjent med så mange flotte folk.
Både leverandører, designere og alle dere som
titt og ofte har kommet

innom på deres vei, og handlet hos oss.
Som jo er helt vanlige folk, med deres historier.
Vi har pratet mye, blitt godt kjent.
Jeg kommer til å savne dere alle sammen, hver og en!!!

Det er litt vemodig å tenke på at det ikke blir
flere kundekvelder hos oss, de har vi hatt 2 ganger i året.
I april og oktober. Totalt 7 ganger.

Og vi har samlet over 100 damer i butikken disse kveldene.
Leverandører, mannekenger og homeparty jenter,
har stilt opp hver gang.


I tillegg kommer jeg til å savne messene,
der jeg har gjort innkjøpene til butikken.
Jeg har blitt så godt kjent med
mange av leverandørene.


Jeg har hatt 5 1/2 år med butikk på Nylende, og jeg har
gledet meg til å gå på jobb hver dag!
Jeg har hatt en kort og kjekk arbeidsvei.

Jeg får glede meg over alt dette.
Og så får vi se hva fremtiden bringer med seg videre.

For nå vil ikke kroppen mer,
og det er på tide og ta hensyn til det.


Tusen takk til alle dere som har handlet hos oss.
Takk for goder samtaler, og nye vennskap.



Klem fra Anne-Marit




2 kommentarer:

  1. Gode gode Anne Marit, du er bare et såå fantastisk nydelig menneske <3
    Så trist at leddgikten har forverret seg, uff kjenner jeg blir sint at du må gå i gjennom dette...
    Det er sikkert rett valg å legge ned butikken, men fyyy så vanskelig den avgjørelsen måtte være...
    Da ønsker og håper jeg på bedre dager for deg og at legene finner hjelp til deg <3

    Varme klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.