mandag 4. juli 2016

Gode venner

"Jeg samler på bra folk i alle aldre"

Dette er et utsagn fra Maria Mena.
Men jeg låner det,
 for det passer så utrolig bra for meg nå!!!
Jeg tror dette er mitt nye slagord!



Vi er heldige som har så mange gode venner.
Noen har vi hatt hele livet,
 og er våre beste venner fra barndommen av.
Mange har vi fått i voksen alder.
Og jeg setter så stor pris på de nye vennene,
 vi har fått de siste årene.




Vi er i starten av 40 åra, 
og vi blir invitert i både 
30, 40, 50 og 60 års lag.
Det er veldig hyggelig.




Det gjør at vi har en stor omgangskrets,
det gjør at vi forsatt føler oss unge,
 og noen ganger litt eldre......
Vi er utrolig heldige, 
og vi setter enormt stor pris på 
DERE ALLE
SAMMEN!!!! 


God sommer til dere!!!

Klemmer fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Ja sånn skal det være
    venner i alle aldersgrupper
    det er lykke de
    kos dere max
    klem Eli:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.