onsdag 6. juli 2016

Årets ferie

I år blir det hjemmeferie på oss.
Og ikke viste jeg at vi var en del
 av en stor internasjonal trend!!!!!!


STAYCATION heter det vist så fint..
Ingen planer, bare rolig dager sammen.
La humla suse...


Dager der vi gjør det vi har lyst til.
Og det vi har mest lyst til,
er å ta dagsturer med båten vår.
Kanskje legge til ved sjarmerende
Stråholmen, 

eller ved vakre Jomfruland.



Spise is, og god mat, og være sammen.
Ta en liten tur til 
sommerbyene Risør og Kragerø.



Jeg tror det skal bli veldig fint,
 for både kropp og sinn!!!


Nå ligger jeg her med føttene
høyt, etter at jeg fikk behandlig med
kortisonsprøyter i begge hælene i går,
og ikke kan gå på noen dager.
Jeg håper og tror at jeg vil
ha god virkning, så jeg snart er
på beina igjen. 
 



Håper dere alle får den ferien
 dere ønsker dere.
Kos dere masse og slapp av, 
nyt sommeren!!!



Sommerklem fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.