mandag 27. juni 2016

Når livet endrer seg

Hei alle dere!


Det er sommer, stort sett sol
 og varme dager.



Pga. helsen min, er jeg ikke
 i butikken hver dag lengre.
Jeg er derfor en del hjemme.




Hadde formen vært god, 
og dette hadde vært fridager,
 Så hadde jeg tilbrakt disse
dagene på mitt favoritt sommersted.





Rognstranda





 I sommer er det så mye enklere
 å være hjemme, på solfylte dager.






Der har jeg alt lett tilgjengelig.
Når jeg ikke kan sitte lengre,
kan jeg legge meg, og omvendt.




Skal jeg være på stranda en hel dag,
 som jeg er så glad i, må jeg ha med bærehjelp.



Men jeg kjenner at jeg begynner å savne denne plassen.
Jeg har vært her mye hver sommer fra ungene var små.
Og dette er en del av sommeren for meg!



Når badevannet blir passe temperert for meg,
 blir det nok allikevel noen timer her.


Men hele lange dager,
 blir det nok ikke denne sommeren.




Når Stian går ut i ferie, 
gleder vi oss til båtturer.
Der er også alt tilgjengelig.
Myke puter, og solseng!


Varme klemmer fra 
Anne-Marit


1 kommentar:

  1. Gode Anne Marit

    Ikke kjekt når helsa svikter.... Håper du kan få mange flotte sommer minner selv om det blir litt annerledes ♥ Ta én dag av gangen og ta imot hjelp fra venner ♥

    Tenker masse på deg og ønsker deg alt godt ♥

    Sommer klemmer til vakre deg ♥ Bless

    Bente

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.