tirsdag 28. juni 2016

Blinkskudd

Som dere vet, 
er jeg glad i å ta frem kamera mitt.
Spesielt nå om sommeren!!!
Det er så mange fine motiv, 
og det er et godt lys!


I dag hentet jeg frem kamera igjen.
Jeg skulle ta noen bilder til et blogginnlegg.


Ikke dette innlegget.
Men dette må jeg bare vise dere!!!
Nussi jentepusen vår, som nå er 1 år, 
er en utrolig god fanger allerede.
Hun var ute med meg, 
og så oppdager hun en 
sommerfugl på blomsten,
Og begynner da jakten sin.
Kamerat hadde jeg jo rett i nærheten.
Dette måtte knipses. 
Jeg fikk fryktelig vondt av sommerfuglen.
Men jeg fikk virkelig et blinkskudd, 
og naturen går sin gang.

Bildene taler for seg!!!






Det blir ikke mange mus hos oss i vinter tror jeg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.