mandag 30. mai 2016

Gurimalla


Jeg har oppdaget de skjønneste krus!!!
Dessverre selger jeg ikke disse i butikken vår.
Jeg har allikevel kjøpt meg en av de
skjønne koppene til Guri Schanke!


Hun har designet 3 fantastisk kopper.
 ""ut av mitt hjerte" heter serien,
samme navn som hun har på sitt 
singel debutalbum.


Og det var ikke lett og velge,
 men det ble denne med de store rosene,
 som ble med meg hjem.
Koppen har en nydelig turkis farge 
med gull detaljer! 
Og er min nye favoritt 
kopp eller krus om du vil!!!



Helgen har vært fin!
Kosa oss masse ute i nydelig vær,
 fredag ettermiddag.
Og lørdag, med grilling og lesing ute i sola.


Stian har gjort ferdig et prosjekt han har hatt i utestua.
Og neste gang vi blogges, skal dere få se hvor fint det ble!!!


Nå meldes det sydenvær her hos oss
fra i morgen!!!
Jeg er klar!!!

Klemmer til alle fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Så kjekt med ny,lekker kopp! Har sett mye reklame og konkurranser med denne på insta,tydeligvis populær :)
    Håper du og koppen får mange kosestunder sammen ! Takk fopr skjønne kommentarer både her og der kjære deg,du er nå bare så god og raus at !!!! Håper du har kost deg masse i dag slik du tenkte...nå mangler bare det nye blogginnlegget hihi ;) Her er det fulla farte for straks er det grillfest og skoleavslutning for Martine. Ha det fint så lenge :)
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.