fredag 27. mai 2016

Alt har sin tid


Hei på dere!
Ja, som overskriften viser,
alt har sin tid.....
Det er forsommer, min favoritt årstid.
Og jeg har fått lyst til å ta bilder til bloggen igjen.




 Dere som har egen blogg, 
vet at dette er et tidskrevende arbeid.
Jeg er veldig glad i å ta bilder, og
kameraet mitt har nå ligget
 langt inne i et skap i et års tid.
Ja, tida den flyr, og så var det mai igjen.

 

Og så var lysten der, til å grave det frem,
og børste av støvet.




 Og den gode fine følelsen, kom tilbake.
Nå skulle det knipses nye bilder til et blogg innlegg.
Tid og sted forsvinner litt, 
når en holder på med noe gøy, som en trives med.


Det blomster så nydelig ute nå.
Og mine favoritter etter blåveisen, 
er fioler og Forglem mei ei.





 Det herlige sukker spannet, 
fant jeg i en brukt butikk i Kragerø sist helg.
Jeg samler på denne blå emaljen fra Danmark.
Og nå er nok snart samlingen komplett!!!





Slike bilder blir det ikke på mobilen min.
Da må det store kameraet frem!!
Dette har jeg savner kjenner jeg!!!




Ellers siden sist,
 har Marie fått bil lappen 
og kjører nå rundt i egen bil!!!!
Husker godt den følelsen selv, 
er jo ikke såååååå lenge siden.....
Enda en bok er lest, og flere lapper til
lappeteppet er strikket.
Det er sommerlig temperatur her hos oss nå.
Godt og varmt, som både er godt for kropp og sinn!

God helg til dere alle!

Klem fra Anne-Marit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.