mandag 25. april 2016

Når ting snur


Hei alle dere,
 som har ventet på et nytt innlegg her på bloggen.
Det blir lengre og lengre tid mellom hvert innlegg.
Og nå skal du få vite hvorfor.
Det er lettvint og kjekt og bruke instagram.
Og jeg liker meg godt der.
Men det er jo et sted for bilder og lite tekst.

Er det mer jeg har på hjertet er bloggen fin og bruke.
Saken er den,
 at jeg ikke har hatt så mye å fortelle dere i det siste.
Ikke før nå....

Dagene mine er ikke så spennende å lese om nemlig.
de går for det meste i å være på jobb i butikken,
og å være hjemme på sofaen.
Og det er fordi, at leddgikten er tilbake for fult!!!




Når jeg fikk leddgikt for noen år siden, 
tenkte jeg ikke så mye over at dette er en sykdom
 jeg alltid vil ha med meg, i større eller mindre grad.
Det har nå godt opp for meg.
Kall meg gjerne litt treg, 
men jeg har ikke tenkt på sykdommen på denne måten.
Før nå......

Jeg sluttet på cellegift
(som medisin for leddgikten) i oktober.
Jeg hadde veldig god virkning etter 1 1/2 år. 
Og var fin frem til januar.

Fra da ble det mye jobbing i butikken,
 og jeg ble bare verre og verre i kroppen.
Nå har jeg vært hos spesialisten i Tønsberg, 
og har fått kortison sprøyter og smertestillende tabelletter.
Jeg håper snart at det vil ha virkning,
 for nå er jeg litt utolmodig.
Det jeg savner aller mest er å ta på joggesko, og gå turer.
Jeg har vært så ille nå, at etter en dag på jobb i butikken,
 blir det sofaen resten av dagen.
Mitt store høydepunkt blir å handle inn mat 2 ganger i uken,
 og det føles som om jeg er 90 år gammel...




Jeg venter på våren,- 
I dag SNØR det her hos oss!!! 
Er det mulig.!!!!!....
Venter så på at det skal bli grønt og frodig!!!
Er veldig utolmodig i år. 
Jeg lengter SÅ etter å sette meg ut med en bok,
 og kjenne at sola varmer en vinerkald kropp! 



(Denne leser jeg nå)

Og når jeg er inne på bok.
jeg skrev i et innlegg for en tid tilbake, 
at jeg hadde et nyttårsforsett om å lese flere bøker.
Iallefall 1 i mnd. 
Det nyttårsforsettet er ikke noe problem.
Jeg leser flere bøker i mnd.
Og det koser meg meg med.


I tillegg har vi hatt kundekveld i butikken vår.
Det er vårens store høydepunkt.
Det ble en veldig fin kveld.
Jeg er takknemlig og glad for å ha gjennomført den 
7. kundekvelden vår!
Det kom trofaste kunder, og nye fjes dukket også opp.
Vi hadde 6 kjempeflinke og sporty mannekenger.
Besøk av leverandører. 
Ost, kjeks, drikke og snacks.
Dørlodd og goodiebager ble delt ut.
Og ei jente ble helt ny denne kvelden!!!




Jeg blir veldig ydmyk og varm i hjertet,
 etter disse kveldene våre.
Håper dere vil være flinke til å handle hos oss
 i vår og sommer også!!!
Vi har fått påfyll fra Greengate og masse nytt derfra.
Vi har utvidet stort med varer fra denne leverandøren.




Klær fra Soulmate får vi hver mnd. 
Så her vil det hele tiden være masse nytt!!!
Kanskje du har lyst til å fornye 
vår og sommer garderoben litt i år.

Og mens vi venter på sol og varme, 
drikker jeg litervis med te, og holder nesten varmen!



Stor varm klem til dere alle fra Anne-Marit





2 kommentarer:


  1. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    SvarSlett
  2. Så flott du har skrevet! Ha en riktig god helg!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.