tirsdag 29. mars 2016

En helt annerledes påske i år

Ja, så er denne påsken over.
Den rareste påsken noen gang for vår lille familie.

Med Marie på Gran Canaria og Andreas på hyttetur med kamerater, og veldig dårlig vær.
Ble det ikke familie hyttepåske på oss i år.

De siste 9 årene har vi hatt hytte på Gautefall.
Og dette er den første påsken vi ikke er der.


Noen vil kanskje tenke at vi to voksne jo kunne dra dit, men for oss blir det ikke det samme.
Og når været også ble så dårlig, valgte vi og bli hjemme.

Men vi har vært sammen med både familie og gode venner, vi har spist kilovis med smågodt og påskemarsipan,
Jeg har sovet lenge, og slappet av. Lest og sett på tv.
Skittentøyskurven har blitt tom hver dag, og kroppen har fått hvile.

Det er slutt på å stå opp for å spise frokost sammen, og se Påskemorgen på Nrk1 07.30.
Hos oss har vi spist lunsj sammen etter ungdommen har stått opp kl. 16.
Og middag 21.30!!! 


Dere vil helt sikkert fremover få servert flere storbarnsliv innlegg her på bloggen min.
For det handler livet mitt mye om nå.
I tillegg til å være butikkdame med en hanglete kropp!!!!


Håper alle har ladet opp batteriene i påska.
Nå er det VÅR!!!!!


Klemmer fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Wauw hvor er her hyggeligt, skøn blog
    tak for inspirationen

    SvarSlett
  2. Ja det er en tid for alt,på både godt og vondt.Hanglete kropper kunne vi riktignok klart oss uten,men det er lite å gjøre både med det og at tiden flyr og barna vokser til.Vår eldste skal begynne på Ungdomsskolen til høsten og jeg synes det er helt forferdelig...og selvsagt spennende! Ikke bare hos deg påsken var rar....tidenes dårligste påske hos oss men pytt pytt....nå gleder vi oss til vår og styr og stell rundt huset og i Hagen :) og det gjør nok du også kjenner jeg deg rett:)
    Forresten synes jeg påsken din hørtes veldig behagelig og koselig ut og gjorde sikkert godt for en Hanglete butikkdamekropp,selv om mammahjertet savnet sine. Helt skjønne bilder,akkurat sånt jeg liker :)))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Hei Anne - Marit !
    Ja, det er en overgang dette når barna blir store og løsrivelsen er i gang .
    Men hver tid har sin sjarm ....
    Kjørte forresten forbi butikken i påsken..
    Kikket med lengsel ned fra bilen .... jeg visste jo det var stengt ...men hadde så lyst til å vært innom !
    Ønsker deg en fin helg !
    Klem fra Anne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.