tirsdag 8. mars 2016

Butikknytt

Hei alle sammen!
Ja, det blir noen uker mellom hver gang
 dere hører fra meg her.


Jeg er stort sett på jobb, 
og hjemme på sofaen med en vond kropp....
Tar en dag av gangen, 
og koser meg i butikken min, 
som nå er fylt opp med så masse fint!!!!
 Herlige vårklær fra Soulmate, 
flotte vår varer fra IB laursen og Interiørhuset.
Sko nyhter fra Bibba, ponchoer og skjerf 
i nydelige farger. 
Og så har vi fått en STOR levering av 
herlige nyheter fra GREENGATE!!!!


Vi er blitt STORE på Greengate hos am design!
Og nå har vi utvidet plassen til enda mer,
 til alle disse herlige varene fra Danmark!

Varene passer perfekt inn i den 
lyse og landlige stilen,
 som jeg har valgt å ha i butikken.

For dere som er på instagram, 
så ligger det bilder fra den nye utstillingen der.
amdesign_butikk heter kontoen.
 Følg oss gjerne der!!!!

Vi har også et STORT utvalg i klær fra danske
SOULMATE!
Vi får levering av klær hver mnd.
Og i dag kom det SÅ masse fint!!!



Vi selger ut alle klær fra
SPICY VANILLA.
I nettbutikken, og i butikken 
kan du nå gjøre noen kjempegode kupp
på norske design klær. 
Det kommer ingen nye leveringer
derfra, dessverre.

Jeg jobber også med vårens KUNDEKVELD!!!!
Den blir i april. Og dato annonseres etter påske!
Vi skal også denne gang fylle goodibager, 
Flere fine ting har allerede kommet,
 fra leverandørene
 som skal fylle disse posene!
Det blir mannekeng oppvisning, 
Dørlodd
Og en heldig jente skal få BLI NY!!!!!!

Følg med her, på instagram og fb, 
etter påske for påmelding!!!!


I dag skinner sola her hos oss.
Og det gjør godt i sinnet,
etter at snøen lavet ned her i helgen.
Jeg er klar for VÅR, 
så sola må veldig gjerne smelte bort 
denne snøen med en gang!!!!


Håper alle har det fint.
Du finner daglige oppdateringer 

om min hverdag på insagram:
amdesign_hjemmetmitt heter jeg der.



Klem til alle fra Anne-Marit


2 kommentarer:

  1. Det er så deilig at vi merker våren er på gang , lysere og lengre dager .
    Så mye fint du har fått inn i butikken !
    Godt å høre at du koser deg der selv om du har en trøblete kropp ...
    Ønsker deg gode dager .
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Huff...liker ikke så godt det du skriver om vond kropp så jeg skulle til å skrive at du må ta det med ro...hlet til jeg kom på at vond kropp kan man jo lett ha selv om man bare tar det med ro også.Deilig å få jobbe med noen som gir så mye tilbake og holder en i aktivitet tenker jeg!!!! Så får jeg håper det blir bedre etterhvert som det blir varmere for deg???
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.