onsdag 3. februar 2016

Her er jeg!

Kjære tålmodige blogg leser!!

At det skulle gå nesten en mnd. siden sist innlegg,
 var jo ikke tanken da.
Men hvordan er det ikke..... Dagene går, ukene går.
 Og plutselig skriver vi FEBRUAR!!!!



Jeg gjør jo som alle andre, 
bruker mer tid på instagram.
 Det er raskere og det er på mobilen.
Men så kommer savnet etter bloggingen krypende, 
for jeg er jo SÅ glad i å skrive,
 det er ikke det det står på!!! 

Men så skal jeg bare det, og bare det,
 og så var det en ny dag!!!! 

Jeg leser jo andres blogger,
 hver gang det kommer et nytt innlegg, 
og savner det, når det blir lenge mellom hver gang,
 andre har innlegg. Noen er fortsatt flinke, 
mens hos andre blir det lengre og lengre tid, 
mellom hver innlegg.


Ja vi har lagt januar bak oss.
 Jeg synes alltid at det er en laaaaang mnd.
Kaldt har det vært, og snø har vi hatt.
 Jula har vi rydda bort, 
og vi har hatt en fantastisk 5 års 
burdagsfeiring i butikken.
Tenk at det allerede er gått 5 år siden
vi startet opp!

Jeg har ei ny ekstrahjelp på opplæring, 
og jeg har vært på messer og handlet inn mye fint.
Jeg legger planer og jobber med både et spennende
 arrangement nå i februar og kundekveld i april.

Det er lurt og følge am design på facebook 
og amdesign_butikk som vi heter på instagram. 
Der legger jeg ut info og bilder,
 konkurranser og spennende ting vi planlegger.

Det blir kundekveld i April,
 og jeg har noe veldig spennende og fortelle dere
 ang. denne kvelden.
men det kommer jeg tilbake til!!!


Jeg har blitt et år eldre...

På hjemmefronten har jula 
blitt byttet ut med lyse pasteller.
 Selv om jeg fortsatt tuller meg inn i varme gode pledd, 
er de nå i en lysere nyanse.

Det lyse blå og hvite er på plass på kjøkkenet igjen.
 I stua går det i rosa og gammelgrønt og grått.

Jeg har kosa meg og lest boken til
 Eli Rygg, nå på nyåret.
En veldig bra bok, om ei fantastisk dame, 
som vi har mye å lære av!!!!

Et av mine nyttårs forsetter er å lese 1 bok i mnd. 
Og nå er jeg altså klar til å starte på en ny!
Jeg har mange som ligger og venter. 
Da jeg alltid ønsker meg bøker til jul.





Heldigvis blir dagene lengre og lysere nå. 
Så snart går det ann og ta bilder,
 som kan brukes her på bloggen!!!
 Siden jeg nå jobber alene i butikken, 
og det har vært messer, 
blir det ikke tid til å ta fine bilder.
 Det er da jeg bruker instagram.
 Der den prosessen er mye raskere. 
Og det vet dere jo alle alt om!!!

amdesign_hjemmemitt heter jeg på
min private instagram side.

Håper du har fine dager!

Stor varm klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Kjempekoslig med nytt innlegg fra koselige og flinke deg!Kjenner meg så veldig godt igjen i situasjonen...det har blitt litt for lang tid mellom hver innlegg med meg også...rart for hodet er fullt av innlegg men jag har hatt så liten ork!Men lyset som kommer mer og mer gjør virkelig noe med en,- har på ingen måte noe i mot hverken anuar eller snø eller mørke,men man kan jo ikke unngå å kjenne hvor det kribler når årets første solstråler lyser opp i heimen! Og man får et snev av vår!Så et skal bli mye,mye kjekkere fremover både og ta bilder og blogge for som du skriver - det er jo sååå kjekt!!!
    Gleder meg til flere innlegg fra deg snuppa!
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.