onsdag 6. januar 2016

En ny hverdag i det nye året venter

Hei alle sammen
Godt nytt år!!!
Det har vært en lang og deilig juleferie!
Og nå er jeg Så klar for det nye året.


Det var veldig godt å være i butikken igjen.
Jeg må innrømme,
 at jeg er nok mest glad i hverdagen altså!!!
I butikken har vi 50% på alle julevarer nå.
22. Januar er butikken 5 år. 
Og det blir bursdagsfeiring hele dagen!


Nå har også butikken fått en egen instagram konto. 
Bli gjerne følger. Vi heter:
amdesign_butikk
Her legger jeg ut tilbud, konkurranser,
 arrangementer og masse bilder!
I slutten av januar er det messer, 
og jeg gleder meg like mye hver gang!!!


Hjemme er det full jul enda. 
Jeg koser meg forsatt i et julepyntet hus.
Leser bøker og ser på net tv.
 Og legger planer for det nye året.
Så deilig, et helt ubrukt år ligger foran oss.


Håper du har det fint!
Hos oss er det full vinter nå.
Snø og -9`i dag.

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Kjære Anne Marie :)

    Gledes at butikken din har kommet på IG :))))
    Så kos med innlegg fra deg <3
    Her er jula neste borte, det blir godt å starte på et heeeelt nytt år :D
    Ønsker deg et år med god helse <3

    Gode klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Hei hei,så fine bilder - akkurat slikt som jeg liker!!!! Og hverdager liker jeg også,syntes det var godt å komme i gang med rutiner igjen....merkelig som det sikkert høres ut har jeg mer ferie nå enn f x i julen.Da har jeg de vanlige pliktene (som ingen hjelper til med) mens nå har jeg noen "fri-timer" med bare meg selv,og det er fantastisk.Ikke fordi jeg ikke gjør noe da,men for at jeg kan bestemme selv og stresse ned - merker det gjør meg godt :)
    Er det ikke herlig med vårnyheter som banker på døren? Gleder meg veldig til våren,selv om jeg synes det er flott med vinter.Man får gjøre det beste ut av hver dag og akkurat det tror jeg du er veldig flink til!
    God Ny uke!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.