søndag 20. desember 2015

Velkommen inn i vårt julehjem


Hei på dere alle sammen!
Håper dere har en fin førjulstid.
Det har vi!!

 

 Det har blitt lite blogging i desember.
Men jeg har lest deres blogger,
 og kost meg med det!


Jeg har aldri noen gang, 
hatt så lave skuldre i førjulstida. 
Det føles så godt. Og jeg er i god rute, 
og har fått gjort det meste jeg hadde tenkt.


Vi har vært på to flotte julebord turer, 
handlet julegaver, gjort litt rent og rydda litt,
pussa sølvbestikket. 
Mamma sin tomatsild har jeg laget,
 og jeg har bakt brød.
Stian og Marie har bakt krumkaker.
Huset ble tidlig julepyntet, og juletreet er kjøpt.
Ja det meste er gjort i år også.
Uten stress og panikk!!!


Jeg har hatt venninner på førjulskos, 
og tantebarn på juleverksted.
Jeg har hørt på julemusikk i maaaange uker, 
og vært i juletsemning like lenge!!!
Jeg har kosa meg med advents programmer, 
og vært sammen med gode venner.
Og vi 4 i familien har kosa oss med 
spennnede hånballkamper, gode middager
og julegodter!!
 Og jeg har pakket inn mange fine julegaver,
til kunder i butikken.
 


Jeg koser meg i julehjemmet vårt!




I morgen skal julematen handles inn.
Og de siste dagene skal det gjøres rent, 
og skiftes på senger.
Juletreet skal pynes den 22. 
Det er fast tradisjon hos oss.
Det skal tennes lys på kirkegården,
 og til slutt skal julestrømpene fylles.
Jeg gleder meg også til travle
førjulsdager i butikken!!!





Tenk i dag er 4 lys tent i advents lysestaken. 
Det er bare 4 dager igjen til selveste julekvelden!
Jeg gleder meg masse!!!!

Stor varm juleklem fra Anne-Marit









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.