onsdag 23. desember 2015

GOD JUL ØNSKES DERE ALLE

Kjære alle sammen!
Det er JUL!
Og i morgen er selveste julaften.
Hele desember er jul for meg, 
Ja, egentlig helt fra først i november.
Da åpner vi jo jul i butikken,
men i morgen, starter vi på julehøytiden.


Gavene er kjøpt inn og pakket inn, 
og levert til venner og familie!


Julekakene er kjøpt inn.
Det er også kokosboller og masse
julegodter!!!
Stian og Marie har bakt krumkaker!
Masse god julemat er i hus.
Jeg har julepyntet,
og i hver krok er det en
 nydelig duftene svibel.
Juletreet er pyntet.
Og det lukter så godt!


I ettermiddag skal vi på kirkegården.
Der hviler mamma, onkel, bestemor,
farmor, farfar og oldeforeldrene mine.



I kveld skal vi tradisjonen tro spise
 grøt med mandel i.
Det skal vaskes litt.
Og til slutt skal vi kose oss med
 kvelden, før kvelden på tv.


Julegavene skal legges under treet.
(minus de som nissen kommer med selvfølgelig!!! ;) 
Og når mann og barn har lagt seg,
 skal 3 julestrømper fylles og henges opp.

Helt til slutt må jeg alltid ha en stille stund for meg selv.
Bare sitte å se på juletreet, og kjenne på at nå er det
virkelig JUL igjen!!!

GOD JUL ØNSKES DERE ALLE.

Juleklemmer fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Så koselig hos deg !
    Ønsker deg en fin og fredfull jul sammen med dine kjære ..
    Alt godt for det nye året !
    Juleklem fra Anne



    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.