mandag 16. november 2015

Så gjør vi så

Når vi vasker til jul!!!
I går ble det julerent på soverommet til jul!!!
Så herlig og legge seg nydusja, i rent sengetøy,
 og i duften av grønnsåpe!!!
Ja, nå skifter jeg ikke på senga bare til jul altså, 
og jeg dusjer også mer enn en gang i året.....
Men det er noe med den følelsen,
 når alt er helt rent!!!!!!!ZZZzzzzz


På lørdag kjøpte jeg alle de 
24 kalender gavene til Marie på 17 1/2.
Andreas på 15 vil heller ha pengene i år.
 Det synes jeg er litt kjekt, for det er vanskelig å finne på 
24 gaver til en gutt i den alderen,
 men så er det litt trist også...... 
Så vi får se hva julekalender nissen finner på!!!!




Julegavene er jeg også igang med nå!!!
Jeg er den typen som koser meg med alt dette.
Jeg synes det er hyggelig å finne den rette gaven,
 og gleder meg til å gi bort fine ting!



Nå er det ikke bare julegaver,
 som er blitt kjøpt den siste tiden,
 nei, her er det bursdag for Andreas på onsdag. 
Og jammen fyller ikke min kjære mann
 40 år 1. desember!!!!
Jeg gleder meg SÅ til han skal pakke opp 
gavene fra oss!!!!




Det blir førjuls turer til både Kiel og Ålborg i år!!!! 
ÅÅÅÅåååå som jeg gleder meg!!! 
Julemarkedet i Ålborg er så koselig, 
og i Kiel har jeg ikke vært før, 
så det blir spennende!!!
Gleder meg til masse god mat,
 og tid med min kjære 40 åring!!!!


Håper dere koser dere i midten av november.
Jeg spiller julemusikk både i butikken og i bilen,
og forbereder julepynting både utenfor og i huset!!!!
ÅÅÅååååå som jeg gleder meg til JUL!!!!!

Klemmer fra
Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. For noen aldeles lekre julebilder du deler,nå har det blitt studert opp og ned i mente :))))
    Suger inspirasjon vet du! :))))
    Så deilig og kolig det høres ut å være såpass tidlig ute med julegavene...sier til meg selv at det skal jeg hvert år men så er det noe med at det må passe lommeboken da vet du...den har blitt en smule mer slunken etter jeg kom over på aap ;)
    Men jeg tenker ihvertfall ut for harde livet og det er vel halve jobben vel??? ;)
    Adventskalender til gutter er sannelig ikke lett etterhvert nei,Linus på 10 begynner å bli vanskelig å fionne poå til.Slutt på tiden med fotballkort og tulleting...det blir vel en blanding av griseflax og snop,kanskje noe praktisk innimellom.Jentene er jo så enkle i motsetning,så mye kjekt å få kjøpe små jålegeiter ;)
    Gratulerer til bursdags"guttene" i heimen,du har fullt opp å gjøre skjønner jeg.Og likevel virker det som du rekker alt!Imponerende!!!!!
    Kos deg den deiige tiden fremover :)))
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.