mandag 9. november 2015

En helg i julens tegn

Så er det snart jul igjen.
 Ja i butikken er det nå jul!!!
På lørdag åpnet vi julebutikken 
hos am design!!!
Det ble en veldig koselig dag, 
med mange kunder som kosa seg med 
gløgg og pepperkaker, 
kjøpte julegaver og nynnet til julemusikken.
Ekstra gøy var det og øke omsetningen fra i fjor 
med 40%!!!


På søndag etter 10 timers etterlengtet søvn,
 leste jeg det siste lev landlig!
Blir så inspirert og får lyst til å flytte på
 gård med det samme!!!!
Så herlig gammeldags julestemning. 
Sånn jeg liker det!!! Sukk.....


Siden det var farsdag i går, 
dro vi ut og spiste sammen med pappa,
 og søstra mi med familie.
Vi er en veldig fin liten gjeng!!!
Og på menyen stod juletallerken,
 og nydelig dessertbord!!! 
nam nam. Det var SÅ godt!!!

Nå som jeg er i havn med julebutikken, 
kan jeg planlegge og snart begynne,
og pynte litt hjemme.
Siden vi er i Kiel 1. Søndag i advent,
 blir det litt ekstra tidlig pyntet til jul hjemme hos oss i år.
Jeg gleder meg som et lite barn, på julekvelden!!!!


Stor varm klem til dere alle fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Det ser bare helt fantastisk koslig ut flinke du,det er nok en helt egen steming in butikken nå!Og deilig å få frem alle julevarene som har ligget på vent en stund regner jeg med ;)
    Husker hos oss begynte de å komme rett etter messen,så det var alltid godt når vi endelig kunne lette på trykket!
    Kos deg masse den herlige tiden fremover :)))
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.