torsdag 8. oktober 2015

En ny hverdag venter meg!

Hva var veien videre..... 
Og ville jeg få hjelp, å kunne jeg bli bedre...
Mange spørsmål dukket opp,
Den dagen jeg fikk diagnosen leddgikt,
 for 1 1/2 år siden nå.



Jeg driver jo egen butikk, 
og er helt avhengig av å 
jobbe der mest mulig selv.
Derfor har jeg valgt å ta cellegift,
som medisin for leddgikten, 
da spesialisten anbefalt meg det.
Han kunne fortelle meg
at mange har god virkning av den, 
Men at jeg nok måtte gi det minst 3 år.

Jeg var helt enig i å gi det et forsøk. 
For så dårlig som jeg var av leddgikten,
ville jeg ha store problemer med å forsette
hverdagen med egen butikk.

Å gå på cellegift er en stor utfordring for kroppen.
Og jeg har hatt mange bivirkninger,
men har også merket at jeg i det siste, 
er blitt bedre i kroppen
av selve leddgikten.
I går var jeg på kontroll hos spesialisten
i Tønsberg. han som gav meg diagnosen.
Han hadde gode nyheter til meg!!!
Han synes cellegiften har hatt god effekt 
etter 1 1/2 år.
Og jeg skal nå prøve en hverdag uten.
Det kan bli en overgang for kroppen.
Og jeg kan bli dårlig i kroppen i denne overgangen.
Men tenk at nå skal jeg få slippe alle bivirkningen 
som cellegiften har gitt meg. 
Kvalme, håravfall, kløe, søvnproblemer, 
tretthet, utmattelse,
veldig lite energi, sår i munnen, 
vonde tær og masse mer.

Jeg vil få en helt ny hverdag!
Dette blir veldig spennende!!!

Klem fra Anne-Marit


1 kommentar:

  1. Så flott å høre !!!
    Ønsker deg gode dager framover ..
    Har beundret deg for både viljestyrke og ditt gode humør i denne tiden du har vært gjennom .
    Klem fra Anne
    Klem fra Anne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.