søndag 25. oktober 2015

En fantastisk kundekveld i butikken

Så har vi gjort det igjen!!! 
Vi har slått tidligerer rekorder
 på kundekvelden!!!



På torsdag hadde vi vår 6. kundekveld!
Over 110 handleglade damer,
 bidro til en fantastisk kveld!
Det stod laaaang kø utenfor da vi åpnet dørene,
 en halv time før mannekeng oppvisningen startet.
Der viste 5 flotte daner høstklær, støveletter og tilbehør.
De 60 første fikk kjempefine goodibager, 
og da enda flere leverandører overrasket oss, 
med flotte gaver, 


fikk disse en verdi på ca. 1500,- kr. stykke.
Vi hadde maaange gaver på dørloddene også.
Der hovedgevinsten var et 
valgfritt antrekk fra Soulmate. 
 Antrekket kom på 2700,- Kr!


Tusen hjertelig takk til leverandører,
 alle dere som kom denne kvelden, 
mannekengene 
og dere jentene mine i butikken. 
Og tusen takk til dere alle, 
som handler javnt og trutt i butikken.
Dere gjør at vi nå kan sette igang, 
med å planlegge neste kundekveld til våren!


Men nå skal det snart bli jul i butikken.
7. November står julebutikken klar!!!
Ååååååå som jeg gleder meg!!!!

Klemmer fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Hei på deg! :)

    Så gøy å høre at det gikk bra på kundekvelden i butikken din. Jeg ville så gjerne komme, men pågrunn av Far sin bortgang så ble det ikke noe av.. det var kjedelig.. men jeg gleder meg til julebutikken er klar. Jeg skulle jo vært innom for lengst, men det er ikke så lett når man bor så usentralt og ikke lappen, samt at det stadig er noe som skjer, det er liksom først nå jeg har landet med alt som har preget meg, så det er først nå jeg føler jeg har tid til det jeg har lyst til. Men jeg kommer!!! Gleder meg!!!
    Butikken din er en fryd og helt fantastisk flott.

    Ønsker deg en fin kveld Anne Marit.
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så herlig da....kjekt at folk kommer når man styrer på og ordner til og steller i stand slike kvelder og arangement.Jeg hadde ihvertfall kommet om jeg bodde nær deg :))))
    Og nå skal du kose deg å lage julebutikk - det er jo bare det gøyeste som finnes.Det blir en helt egen stemning!!!! Pass på å ikke slite deg ut nå da !!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  3. Skulle såååå gjerne bodd nærmere, da hadde jeg også vært der :))))
    Så masse lekkert da <3 <3

    Ha en fin fin dag kjære deg!

    Klem Bentemor

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.