torsdag 1. oktober 2015

En fantastisk høstdag med nydelig vær og gamle skatter

I går hadde jeg en fridag! 
Og den benyttet jeg veldig godt!!!


Etter husarbeid og frokost,
 kjørte jeg på tur. 


Til mine absolutt favoritt plasser, 
til alle årstider.


Rognstranda og Mule varde.
10. og 20. minutter fra der jeg bor.
Her får jeg helt ro i sinnet, kan puste med magen,
 la tankene fly og bli inspirert i herlig sjøluft!!



Sandalene er fortsatt på beina, 
men her på stiene gikk det fint å gå!
Å som jeg koste meg! 


Nydelig å kjenne sola varme så godt, 
den siste dagen i september!
Ja, tenk i dag er det blitt 1. oktober. 
Om 2 mnd. åpner vi første luka i
 adventskalenderen!!!


Jeg dro også på skattejakt i går.
 Og jeg fant så mye fint!!!!
 En herlig gammel bærplukker.


Ble med hjem fra Dyrskuen for noen uker siden. 
I går fant jeg en i tre. 
Og de er jo så fine sammen!!!




Jeg ønsker dere alle en fin høstkveld!




 Og må innrømme at jeg allerede gleder meg,
 til noen herlige sommerdager her igjen!!!!

Klem til hver og en
fra Anne-Marit



1 kommentar:

  1. I love the pics..Everything is captured perfectly!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.