fredag 16. oktober 2015

Det går fint :)


Hei på dere alle sammen!
Først må jeg takke for alle gode ord, og varme
tanker etter siste innlegget her på bloggen.
Jeg blir både rørt og glad.
Også så fint det er når dere lesere også finner
butikken min, og kommer innom for en prat
og handler med dere fine varer!!!
Jeg vet jo at det er mange som følger bloggen min,
og er oppdatert på min hverdag.
utrolig hyggelig å hilse på noen av dere!!!



I dag har jeg vært hos fotpleier med tærne mine. 
Og jeg er så GLAD, SÅ LETTA!!!
Har fått så fryktelig vondt i neglen på den stortåa 
jeg har fotsopp i. Fotpleieren tok neglen av i dag.
Og under den vonde, stygge soppneglen,
 lå en ny negl!!!!! Så nå har jeg en liten ny negl der!
Tåa er jo sår, men nå ser jeg virkelig lys i tunnelen her, 
og er ved godt mot!!! 
Det ser også ut til at den ny opererte tåa er på 
bedringens vei den også. 
Det ser ut til at det vil gro ut en ny negl! 


Kroppen ellers er foreløbig fin.
 Har jo ikke tatt cellegift denne uka!!!
Nå gleder jeg meg til å jobbe i morgen også.
 Det er lenge siden jeg har jobbet på lørdager.
Og det er en veldig koselig dag og være på jobb!!!
Om kvelden skal vi være sammen med venner og kose oss.



På søndag håper jeg å få til litt mer enn vanlig husarbeid, 
en liten start på julerengjøringen, vaske vinduer m.m.

Høsten er her for fullt!!! Vi har hatt nydelig vær denne uka.
Og jeg måtte skrape is av rutene på bilen, en tidlig morgen.
Det er virkelig et skikkelig høsttegn for meg! 
Da er det på tide å kjøre bilen inn i 
garasjen om kvelden igjen!!!

Jeg har masse spennende å se fram til nå!
Kundekveld i butikken til torsdag. 
Det er den 6. kundekvelden.
De siste gangene har vi vært over 100 damer!!! 
Vi åpner døra kl. 18.30 på torsdag 
De 60 første damene får superflotte goodiebager. 
Der er gratis inngang, og alle får dørlodd!
Vi har maaaange flotte dørlodd premier,
 og hovedpremie er et valgfritt antrekk 
fra SOULMATE!!!!
Det blir mannekeng oppvisning kl. 19.
Vi får leverandører på besøk, 
og det blir mange flotte tilbud hele kvelden!!!
Vi gleder oss veldig!!! 


I november/desember skal vi både til Kiel og Ålborg. 
Det gleder jeg meg masse til!!!
Turene er best. og jeg har allerede begynt å tenke på 
hva som skal pakkes med av klær!!!
Jeg har ingen høstklær jeg kan bruke fra i fjor. 
Da dama har gått ned flere str. det siste året!!!
Da passer det jo perfekt at butikken nå er fylt 
opp med så masse fint høsttøy!!!
Det er bare vanskelig å velge!!!!

Jeg ønsker dere alle en kjempefin fredag!!!
 Min har startet veldig bra!!! 
Og selv om jeg fortsatt ikke kan ta i bruk de herlige og fine skolettene fra Bibba, 
( Det er ullsokker i sandaler som fortsatt funker.)
 jeg har satt av til meg selv, 
så har jeg virkelig troen på, at de skal jeg få tatt i bruk,
 om ikke så alt for mange ukene!!!!



(7. November åpner am design
julebutikken i år!!)

 Varme
Klemmer til dere alle
 fra Anne-Marit


Drømmer om røde fine lakka negler neste sommer!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.