tirsdag 15. september 2015

Høst nytt og messer

Hei på dere alle trofaste lesere!
Det blir en stund mellom hvert innlegg!
Må jo bare innrømme jeg også, 
at det er mye raskere å legge ut
noe på instagram. 
Men blogging er en koselig hobby, 
og jeg som er så glad i å skrive,
 får jo muligheten til det her.
På instagram blir det jo mest bilder,
 og en kort tekst.


Jeg holdt på å gå i bakken, 
da jeg fikk se dette bilde, på mail fra en 
av de danske leverandørene våre.
De har så mye lekkert!!!
De var ikke på messa, 
så disse varene ble best. for en stund siden.
Og nå har noe av det kommet.
Bla. ant. denne nydelige gyngestolen!!!!


Høst er messe tid,
 og for meg som driver butikk med 
klær,sko,møbler og interiør,
skal varer til både høst, vår og sommer bestilles!!
Disse nydelige hvite skålene kom også nå!


Varene på bildet over, er best. og kommer våren 2016.

Som sagt før, 
jeg holder meg til den sammen stilen i butikken. 
Det landlige, lyse, med pasteller.
Slike varer er denne leverandøren god på!!!
 I tillegg har vi fått inn masse nytt fra Greengate.
Vi er blitt store på Greengate nå. 
Vi venter også påfyll av PIP varer, 
høstnyheter fra IB Laursen og Affari.
 I tillegg får vi en flott høst levering med klær
 fra norske Spicy vanilla.
Støveletter og skoletter fra norske Bibba 
er på plass. Deilige ponchoer og skjerf
har også kommet. 


klær fra danske Soulmate har vi mest av i butikken nå.
Vi får levering hver mnd. med tøft og herlig tøy derfra.
Klærne er i str. S-XXL og 36-46.


Nytt hos oss i høst blir te.
 Jeg drikker masse te, og da jeg fant "Tetøsene" 
på messa, ble en ordre med løsvekt te,
både sort, frukt, hvit, grønn og urte i poser,
 med herlige navn bestilt.


I dag er det 14. dager siden operasjonen av tåa mi.
Nå er den mye bedre heldigvis.
Det har vært en vond og lang prosess.
Og det vil jo ta mange mnd. før jeg har ny negl.
Men i dag støvsuget jeg og vasket gulvene selv.
For en lykke, når slike hverdagslige ting, kan gjøres igjen.
For selv om de hjemme har vært kjempeflinke, 
er det noe med å få gjort tingene selv!!


Hos oss er det et skikkelig høstvær.
Det regner fra en åpen himmel.

Jeg håper dere alle har det fint.
Jeg synes det er veldig hyggelig 
at så mange finner veien både til 
butikken, bloggen,
instagram og fb!
Tusen takk for så koselige ord,
dere legger igjen til meg.

Klem til hver og en av dere
fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Så mye fint,- og så herlig at du holder på stilen.Alt for mange "House Doctor"butikker som jeg kaller det rundtom..ihvertfall her hvor jeg bor.
    Leverandøren du viser bilder fra (regner med det er C A ) har alltid mange fristelser :)
    Har sagt det før og jeg sier det igjen,håper jeg kjører forbi en dag og kan stikken innom butikken ;)
    Så bra det går fremover med tåen din....kan godt tenke meg at støvsuging aldri har føltes bedre hoo ;)))
    Ikke overbelaste nå da - det er jo det som blir fristelsen!
    Blir lenge mellom min innlegg også...vil så gjerne,men det var den tiden!Skjerpings ;)
    Håper det slutter å regne hos deg snart,vi har det helt fantastisk her på Sunnmøre!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Hei og gratulerer med overstått operasjon! Håper der går raskt fremover! Såååå mye fint!! Herlig denne årstida, nå gleder vi oss til høstferien om et par uker:) god kveld fra meg til deg:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.