tirsdag 29. september 2015

Alltid mye på hjertet



Hei alle dere!!!
Så kommer det et livstein fra denne dama igjen!
Det er ikke meningen, 
at det skal bli så langt mellom hver gang
jeg lager et innlegg her på bloggen!!! 


Synes disse bildene fra den ene leverandøren 
vår var så nydelige, 
så de deler jeg med dere i dag!
Jeg har så mye jeg har lyst til å ta bilder av, 
og vise dere. Mange nye gamle skatter, 
en fantastisk fin kofte, 
og høstfargene som kommer for fullt nå.
Og det skal jeg snart gjøre!
Så har både dere og jeg noe å glede oss til.
For jeg synes det er så gøy å knipse i vei,
og det har det blitt veldig lite av det de siste mnd. 
Blir så tungvint å flytte rundt på ting,
 når jeg sliter med å flytte meg selv rundt!!!!!
Tåa er på bedringens vei, men det tar tid....
 Og jeg går forsatt med sandaler,
 med ULLSOKKER i!!!!


Etter høstferien, er jeg på plass hver dag i butikken igjen.

Og jeg håper at kroppen min synes at det er helt greit!
Jeg skal til spesialisten i Tønsberg neste uke, 
og jeg er spendt!!!
1 1/2 år har jeg tatt cellegift nå, 
som medisin for leddgikten.
Mange av dere vet jo det,
 men det er stadig nye lesere her på bloggen,
og det er jo greit at de også får vite litt om dette.


Dagene går, og det blir mye tv på meg.
 Jeg har tatt fram strikketøyet og prøver å få det til.
Jeg har så lyst til å bli flink til å strikke.
 Det er jeg ikke nå, men øvelse gjør mester,
 er det noe som heter. 
Ja mester trenger jeg ikke å bli, 
men jeg har velsig lyst til å lære meg å strikke 
sokker iallefall, for det er jeg en storforbruker av!!!

I butikken fylles det opp med masse høstnytt! 
Og jeg planlegger kundekvelden.
Det er høstens høydepunkt. Og snart avslører jeg datoen! 

Julebutikken skal stå klar først i november.
Og så har butikken vår 5 års jubileum i januar!!! 
Ja, tida flyr...... Og til uka har ungdommen her høstferie!!! 

Jeg lover å snart kommer med et nytt innlegg med egne bilder!!!

Ønsker dere alle en fin høstkveld!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Veldig inspirerende bilder du viser :)
    Synes du har en fantastisk stå-på vilje <3 Lykke til kjære deg <3

    Fin tid fremover, kos deg med strikkingen :)

    Gode klemmer fra Bente

    SvarSlett
  2. Inspiring! Thanks for sharing your photos. Nice post.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.