lørdag 1. august 2015

Herlige danske skatter

Endelig fikk jeg ånden over meg.


Og tatt noen koselige bilder av skattene
som ble med hjem fra ferien vår i 
Danmark tidligere i sommer.


Tingene passer perfekt på det landlige,
 lyseblå kjøkkenet vårt.
Men i dag fikk de komme ut å lufte seg litt,
 i dagslyset ute!


Her ble det ikke så lett å velge ut bilder.
Så det ble maaaaange!






 Madam Blue Danmark, heter denne blå emaljen.


 Denne har jeg vært på jakt etter lenge!!!



 Ble mye med hjem til samlingen min i år!!!


Så gøy å knipse bilder til bloggen igjen!!!!


Åååååå, så lykkelig jeg ble, 
da jeg fant denne hos en antikk handler,
mellom Løkken og Hjørring!!!!


Skjell og stein fra Danmark! 



Et lite gammelt barne forkle, funnet på gården hjemme.
Så nydelig og tynt i stoffet, med skjønn blondekant!
Skal si ungene før, hadde fine forklær.


Gamle klesklyper fra bestemoren min!
Disse har hengt ute i all slags vær.
Og blitt SÅ fine, synes jeg!!!!



Ønsker dere alle sammen en fin 
sommerkveld!
Den 1. i august!!!


Klem fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.