onsdag 26. august 2015

Bonus sommerhelg!

For et fantastisk vær vi hadde i helgen!!!
Sol fra skyfri himmel, godt og varmt. 
- SOMMER!!!!
Som vi har lengtet SÅ lenge etter her i landet!!!!!



Hele uka har jo egentlig vært fin, 
men når hverdagen er her igjen,
får vi bare kosa oss i sola på ettermiddagene.
Og derfor ble jo denne helgen SÅ herlig!!!


Vi har kjøpt ny båt i år, og er veldig fornøyd.
Vi fant en kjempefin plass, og storkosa oss!!!!
Vi bor så nær båtplassen, at vi drar hjem 
og dusjer og sover i egne senger, 
og så er vi klare neste dag igjen!
Vi synes denne plassen var så fin,
(I nærheten av Kragerø)
og jeg knipset i vei med mobilen.



Nå er hverdagen her igjen,
og vi har et helt annet vær.
Det regner skikkelig!!!


Denne uka er det messeuke!!!
Jeg var på messe hos en leverandør
 på Lillestrøm på mandag.
Jeg koser meg alltid når jeg er på tur,
 og så var jeg jo spendt på hva jeg fant av høstvarer.
Og for en LYKKE!!!!!
Leverandøren hadde tatt inn en 
container med kjempefine unike møbler.
 Det finnes bare 1 av hver. Her var det ikke lett å velge!!!!
Jeg fikk med noe hjem i bilen, og resten kommer om litt.
Disse møblene skal selvfølgelig selges i butikken min am design.
Og allerede er noe på plass!!!



I morgen er det den STORE gave og interiør messen
 på Lillestrøm.
Jeg gleder meg masse!!!! 
Jeg vet at det skal bestilles MASSE fint fra bla. ant. GREENGATE!!!!

I Butikken er det masse lekkert høst tøy fra Soulmate nå. 
Og i dag kom det støveletter og skoletter
fra BIBBA!!!!



 Jeg er virkelig klar for høsten nå!!!!
Når sommerminnene blir
SÅ fine!!!

Ha en god natt alle sammen!!!

Stor varm klem fra
Anne-Marit






4 kommentarer:

  1. Hei Anne-Marit :) Så utrolig fine bilder du legger ut - både i dette innlegget og dem under :) Koselig å titte innom deg igjen! Håper formen din blir mye bedre snart. Ikke lett med slike diagnoser :( Ha ei fin uke :) Klem

    SvarSlett
  2. Bello blog.....!!!!!!
    Podra enviarme boletines!!!!
    Gracias....
    loredana2607@gmail.com

    SvarSlett
  3. Ja, det har vært noen helt utrolig flotte uker her oppe i nord også :) Sommeren den kom den, om enn litt sent. Litt trist at det ble sånn, ungene hadde fortjent noen sommerdager i løpet av den lange ferien, men slik ble det ikke i år. Humøret er likevel på topp for de dagene vi fikk og ettermiddager og helger kunne nytes i sol og varme. Tenk så spennende det må være å gå på messe. Håper du har funnet massevis av godbiter og at du har kost deg! Sånn, nå har jeg vært innom her og oppdatert meg, nå er det høst og jeg skal titte innom deg langt oftere nå :) Stoooor klem til deg fra Nina

    SvarSlett
  4. Hei og tusen, tusen takk fro så koselige kommentarer på bloggen min! Noen har havnet i spambøtta og noen har jeg fått rett på bloggen:) Så rart, kommentarene dine blir liksom vurdert som risiko av administrator:)) Nydelige bilder, og ja, denne helga var super! Gratulerer så mye med båt, herlige båtlivet og så godt å sove i egne senger, har blitt så gammel at jeg liker det best jeg:) Ha en fin dag!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.