tirsdag 28. juli 2015

Uplanlagt ferie

Fra bloggen, har det vist blitt.
Og det var ikke tanken, etter siste innlegget.
Som faktisk var innlegg nr. 600!!!!!
Men så har det vist bare blitt sånn.....
Dagene og ukene flyr.....



Og nå har jeg jo så mye på hjertet til dere!!!!
Ja, hvor skal jeg begynne......

Jo, jeg begynner med været, sommerværet,
som lar vente veldig på seg i år.
Det er en fin dag, nå og da, men når sola skinner, blåser det så.
Og når det kommer skyer, blir det isende kaldt.


Heldigvis fikk vi to fine dager på stranda i Danmark, 
som jeg skrev om
i det siste innlegget her.


Har også hatt 2 deilige dager på favoritt stranda Rognstranda,
som jeg har vist bilder av på bloggen, her mange ganger.


Vi har kjøpt ny båt i år. Og vi er SÅ fornøyd.
 Noen turer har det blitt.
Blan. ant. til herlige Kragerø! Sommerby nr. 1!!!!
Men vi har ikke ligget å solt oss på varme svaberg,
 for så å ta en dukkert.
For de det blir så varmt.
 Jeg har faktisk ikke badet i år!!!!






Men om bare 1 uke, skal jeg bade masse hver dag!!!
Da går turen til sol og varme på Sardinia!!!!
Vi gleder oss SÅ!!!!!!!



Om sommeren er det stort sett veldig full fart.
Det er så mye som skjer, mye å være med på.
Og det vil jo jeg også. Men formen er ikke helt god.
Så jeg må begrense det, når kroppen sier stopp.


Jeg sliter fryktelig med en tå. Den er full av betennelse, 
og jeg gårnå på 3. runde med pencelin kur.
Venter på nye prøvesvar og behandling videre.
Den blir bare verre og verre, og er fryktelig vond.



Jeg lovet dere bilder av skattene fra Danmark.
Og de kommer altså.
Men denne gangen ble det bilder fra instagram og facebok.


Blir ikke lenge til neste innlegg.
For nå savner jeg bloggingen!!!!!

God natt alle sammen. Og sov så godt.
Her ventes et veldig uvær i natt.
Så blomster og utepynt er flyttet under tak.

NATTAKLEM FRA ANNE-MARIT




3 kommentarer:

  1. Hei på deg søte Anne Marit!:-)

    Noen ganger blir det litt lengre bloggfri enn planlagt, slik er det her også, men sånn blir det fort i ferier!
    Men godt du er tilbake, savnet de koselig innleggene dine!
    Vakre bilder, deilig sommerstemning, men ja skulle gjerne hatt litt mer varme. Har blitt mange hettegenser dager på oss også, men heldige dere som skal til varmere strøk snart!!
    Ikke koselig å lese at du ikke er helt i form, håper du får positive prøve svar og at du er i bedre form snart!:-)

    Jeg ønsker deg en fin dag, selv i regnet!
    Stor klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Så mange koselige sommerbilder :) Men det skikkelige sommerværet lar virkelig vente på seg her hos oss også, jeg tviler faktisk på at det i det hele tatt kommer i år. Du er i alle fall superheldig som får reise å samle litt D-vitaminer, masse god tur! Hadde jeg ikke vært såpass gravid som jeg er nå, hadde jeg også hivd meg på et fly snarest! ;) Håper du får bade masse! Jeg har faktisk bada noen få ganger i år, tro det eller ei :)

    Synd med tåa di, håper den blir bra fort! Betennelse + penicillin er aldri noe stas.

    Ha en god uke, god tur og god bedring!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Bra det ikke bare hos meg det blir ufrivillige pauser.
    Det ble visst litt slappere enn tanken var med blogging her også...sliter med trethet - sover dårlig om nettene i tillegg er kroppen full av utslett/eksem og jeg kllør og fryser om en annen.Og når man er våken og hjemme og har tid da er maskinen opptatt.Jaja...det blir vel bedre det ene og det andre etthvert får vi tro.
    Er det Podagra du har i tåen tro?Eller gikten som slår til?
    Har hatt me verkingi tærne selv siste dagene,det er vel væromslaget eller noe som gir utslag.
    Håper du blir bedre og kan nyte turen til fulle ihvertfall - gleder meg allerede til du er tilbake og kan fortelle litt!Kos dere!!!
    TOveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.