onsdag 17. juni 2015

Herlige soldager

Hei på dere!!!

Nå har vi hatt noen fine
 sommerdager her hos oss!!!
Så deilig. 
Da lever jeg et helt annet liv.
Er mye ute, og nyter solstrålende og en bok.
Så går jeg inn om kvelden, og gjør litt husarbeid.
Jeg tenker at det blir nok noen
 regnværsdager i sommer også,
og da kan jeg være inne og ordne der.




I går kveld tok jeg konfirmasjons 
bilder av Andreas.
Det ble mange fine bilder.
Og de fleste ble tatt her på stranda.
Vår favoritt strand.




Skal vise dere et utvalg her på bloggen etterhvert.








Jeg er aktiv på instagram. Synes det er veldig gøy,
og ikke minst tar det mye kortere tid og legge ut et bilde,
og å kommentere andre bilder der.
Også blir jeg "kjent" med så mange koselige jenter.
Og de jeg kjente fra før, er det jo også veldig koselig
å følge der!
Jeg heter amdesign11 på instagram.


Ser at mange som blogger, 
legger mer og mer bloggen på
hylla. Det er jo trist, 
for på bloggen skrives det jo mye mer.
Og det synes jeg er veldig koselig!



Jeg forsetter både med blogging og intagram!!

Ha en fin dag alle sammen.
Det regner her i dag, 
og jeg har krype under teppet
med boka mi.


Stor klem til dere alle 
fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Å for noen herlige sommerbilder,dere har jammen hatt deilige dager skjønner jeg!
    Perfekt når man i tillegg skal ta fine bilder ! Her er det grått og trist og i grunnen kaldt,så den berømte varmeste sommeren i manns minne som skulle komme lar vente på seg.Men vi sturer ikke av den grunn vet du - får gjøre det beste ut av det!!!Ungene har faktisk badet hele denne uken og blir ikke de syke så vet ikke jeg :O
    Visst blir det slappere og slappere med bloggingen til folk - så trist synes jeg for det er jo så mye mer personlig og kjekkere!Merker det går litt i bølgedaler med meg også,men det har litt sammenheng med helse,overskudd,energi og sånt.Men målet er en kosestund ved data´n daglig,for jeg får jo så mye ut av å blogge,om så det er bare for min egen del.Men merkelig nok holder besøkstallene seg oppe,til tross for at jeg synes flere av de gamle,gode bloggevenninene kun er påå instagram nå!
    Så lenge jeg trives med å blogge skal jeg ihvertfall fortsette og det håper jeg du gjør også :))))
    Tovekle m.)

    SvarSlett
  2. Et fint sted ved stranden til at tage billeder.
    Lyder dejligt med godt vejr, det er der ingen af her.
    God fornøjelse med bogen.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.