søndag 31. mai 2015

Vi flytter snart

Ut i utestua. 
Endelig er utestua så pass ferdig,
 at jeg kan innrede den!
Det er jo det jeg har gledet meg til 
SÅ lenge!!!!






Skal si dere at dette har jeg kosa meg med.
På ettermiddagene og kveldene etter jobb, 
har jeg vært ute her i mange timer.
Jeg har funnet frem ting jeg har spart på,
 til å ha nettopp her ute.
Så koselig å endelig få det på plass!!!
I helgen har jeg fått på 
plass det siste.








Utestua er ikke helt ferdig.
 Det mangler lister rundt vinduene.
Og vinduene må males. Også mangler det takstein.
I tillegg skal Stian snekre en benk,
Og bord og stoler skal males, 
og komme på plass!


I pinsa bygget Stian veranda utenfor stua. 
Og nå har han begynt på rekkverket.
Det skal også snekres trapp,
legges beleggningstein der,
og vi skal lage blomsterbed!
Når det er ferdig skal utestua bli helt ferdig,
 og så skal utekjøkkenet males.
Jeg er helt sikker på at vi kommer til å bruke 
den nye stua vår masse i sommer!




Huset har fått et nytt rom.
 Og jeg kjenner allerede at her 
kan jeg trives godt!!! 
Nå meldes det at sommeren er på vei også, 
med sol og varme.
Det blir deilig det!!! 
Så kanskje vi må trekke inn i skyggen
 i utestua.



Håper dere har hatt en fin helg!
Det har jeg!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Ååå,Ååå,Ååå,Ååå!!!Må bare stønne fra meg først før jeg kan skrive noe vettugt :D
    Herlighet såååå nydelig og skjønt og lekkert og koslig.Alt det fine du har spart på og endelig fått pyntet med - helt nydelig vennen!!!!!!
    Og enda styrer dere i vei og alt blir bare enda bedre,men bare det å få begynne å pynte - lengter her også må vite.Skulle egentlig kjøre nedover landet mot Skien i helgen,tenkte å begyne Fredagskvelden og komme meg litt på vei . - der står det nemlig et par dører og venter på meg som vi blant annet skal ha i vinterhgen.Men hva skjer,- trakker over foten og er ute av stand til å gå,få på meg sko etc...heldigvis bedre nå men det ble jo ikke henting da dessverre.Og nå ser det ut til at det ikke blir neste helg heller for da er folkene borte og jeg må ha hjelp å få dørene inn i bilen så da fpr vi vente enda litt legner - tror du at tålmodighetne blir testet eller???
    Men...vi har jo målene så kan jo ende flinke pappa´n min vil komme og begynne litt likevel????Håper!
    Dere har det ihvertfall fått det helt herlig og selvfølgelig kommer dette rommet til å bli brukt!!!!
    Herlig sted du "bruker" i innlegget under også..godt med slike steder å dra til.Jeg får mine stunder med taner etc når jeg går i naturen med hundene,ikke et spesielt sted men gjerne der det der fred og ro.Godt å få lufte knolten og få tingen på plasss oppi der slike turer!
    Ha en herlig ny uke,og så håper jeg du får sol og varme og kan kose deg masse i den nye rommet ditt.Har dere forresten noen form for varme der?Elektrisistet??? Driver og fundere hva jeg skal gjøre i den forbindelse...vil og vil ikke ha begge deler samtidig :)
    TOveklem .)

    SvarSlett
  2. Lovely photos. With love Janice

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.