tirsdag 19. mai 2015

Hurrradager!!!

Hei på dere!!!

Her er jeg innom igjen!!!
Nå har vi feiret og feiret, helg etter helg.
Og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal stryke
 bunadskjorter igjen, før om 1 år!!!!
3 helger etter hverandre, det holder altså!!!!


Helgen etter Andreas sin konfirmasjon,
 var det konfirmasjon til Martin.
Den eldste nevøen vår. 
Også denne dagen var vi heldige med været.
Og det ble en fin og minnerik dag dette også,
 med god mat
og masse deilige kaker!!!


Tirsdag 12. Mai var Marie 17. år.
Og dagen ble feiret med sang og gaver på senga.
deilig frokost, og stort familieselskap
om ettermiddagen med pølser, desserter og kaker!

Også var det jo 17. mai på søndag.
Da var vi også så heldige og få fint vær.
Det var litt kaldt, og veldig kjekt med bunad.




Marie hjalp til i toget med 1. klasse,
 som hun er utplassert hos hver onsdag,
fra skolen hun går på.
Andreas går i 9 kl. og gikk sitt nest siste år i skoletoget.
etter toget spiste vi lunsj hos bestemor til Stian.
Deilig koldtbord, sammen med de det passer for i familien hans,
er fast tradisjon etter toget.
Og nå som vi er ferdige i 17. mai komitee`n, 
er det så fint å være med
og spise der igjen!!!

Vi dro tilbake igjen til skolen, 
Og der var det da bla. ant. konserter.
Andreas spiller bass i band, og de er superflinke!!!





Om ettermiddagen grillet vi hjemme, 
og fikk besøk av svigermor og svigerfar.
Det er litt rart når ungene blir så store, 
og all jobb på 17. mai er gjort.
En epoke er over.... 
og vi løper ikke lengre rundt med små unger,
 til fiskedammer og tråbiler.
Nye tradisjoner må nok skapes nå etterhvert!

Håper dere har hatt fine mai dager!!!

Formen min er ikke helt på topp.
Men jeg tar en dag av gangen.
Og snart skal det ordnes mer i utestua.
Og da kommer det bilder derfra!!!

Klem til dere alle fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Selv om det er gøy med feiringer, så er det ganske godt når dem er over å hehe..
    Ikke flere vi skal "feire" i år heller, 1 år til neste gang :-)
    Høres ut som er fin 17 mai også, blir til at man lager nye tradisjoner også for meg som har fått "ny" familie og ikke er alene lengre. Veldig gøy, så klart!

    Håper formen din snart er på topp igjen:-)
    Gleder meg til å se bilder fra utestuen deres. Så deilig!!

    Stor klem til deg fra meg

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.