tirsdag 5. mai 2015

En flott konfirmasjon for Andreas

Det ble en minnerik og flott konfirmasjon, 
for Andreas på søndag. 
Masse latter, og noen tårer, nydelig vær,
 masse god koldtbord mat og dessertbord,
og 15 nydelige kaker!!! 
Såpass må det være til over 50 gjester!!!

En blid og spendt konfirmant!

Konfirmanten selv er veldig fornøyd.
 Han fikk veldig mye penger, 
fotball tur til Liverpool,
smykke, armbånd og flere flotte gaver.


Jeg holdt vel tidenes lengste konfirmasjons tale. 
Men det er jo så mye jeg hadde lyst til å få med.
Sangen var på rundt 20 vers,
 og vi hadde også laget film. 
I tillegg var det også flere andre taler, 
og bilder som ble vist. 

Nytt for oss, at en og en konfirmant,
skal komme frem.
Men det var egentlig veldig fint!

I går hadde vi etterpå selskap med rester, 
det var også veldig koselig.
I dag er ikke formen helt på topp. 
Men håper å være bedre i morgen igjen.

Vi er stolte av disse to!

Til helgen er det konfirmasjon for nevøen vår.
Og Marie skal feire 17 års dagen sin. 
Her står selskapene i kø!!!!
Og det er masse og glede seg over!!!!



5 kommentarer:

  1. Først og fremst gratulerer med flott konfirmant og vel overstått konfirmasjon.Det skulle bare mangle at man kjenner det på kroppen,det burde faktisk helt "vanlige,friske" folk også gjøre,hihi - det er jo en stor anledning og mye arbeid som følger med,men klart alle gjør det på sin måte - jeg er nok typen som styrer med det meste selv så da lager man seg arbeid ;)
    Nå er det vel back to normal igjen med deg,en deilig tid som må nytes fremover - jeg gleder meg til felre bilder av vinterhagen/hagestuen din jeg da ;)
    TOvekle m:)

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye med konfirmantene. Høres ut som en flott feiring.
    Dere var veldig heldige med været også.

    Håper formen er bedre i dag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med konfirmanten!!
    En forglemmelig dag for alle, husker det så godt!! 4 år siden allerede nå.. tiden flyr, men minnene er der <3

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med den flotte konfirmanten. Er det ikke bra herlig med en slik dag, selv om det kan bli litt styr og stress i forkant så sitter man der den store dagen og er så glad for alle inntrykk. Jeg gleder meg som bare det til den 14. når vår konfirmant står for prestene :) Her skal stua tømmes for alle møbler så nær som det som finnes av bord og stoler i huset :) Nå må du nyte dagene som kommer, skynde deg og bli frisk slik at du kan stelle litt i hagen :) Her har vi hatt høstvær siden påske, men som du vet ble det en flott dag i går, i dag er vi tilbake til normalen og i morgen er det meldt godt igjen :) Jeg gleder meg over hver solstråle som varmer :) Ha en herlig kveld og nyt at du har gjennomført en minnerik og flott dag. God klem fra Nina

    SvarSlett
  5. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.