lørdag 25. april 2015

Kundekveld i butikken

Hei alle dere!!!

Grunnen til lite blogging, 
er at det var kundekveld i butikken min 
am design på torsdag,
og det er konfirmasjon til Andreas om 1 uke.

Kundekvelden ble helt fantastisk!!!!!
Det er 5. gang vi har kundekveld. 
Vi har det en gang i halvåret. I april og oktober.
 Det kommer flere og flere, og de handler mer og mer!
Utrolig gøy!!!!



Denne gang ble tidenes beste kundekveld for oss. 
110 damer, og da skal jeg si det er fult hos oss!
70 av de stod i kø på utsiden av døra, da vi åpnet 18.30.
Vi delte ut 50 goodybager med flotte varer fra bla. ant.
 Greengate, Ib Laursen, Trend Design og Spicy Vanilla 
til en verdi av over 700,- kr.
De neste 30 fikk en gave. Og ALLE fikk dørlodd.

Vi hadde 22 gevinster, og hovedgevinstene var en kjole designet av Mette Winther fra Spicy Vanilla, til en verdi av 2000,- og et helt antrekk fra Soulmate til en verdi av ca. 2000,- 
Vi startet det hele med mannekeng oppvisning, med 4 flotte damer i tilsammen 16 antrekk.


Mitt antrekk. Kjole fra Spicy Vanilla,
og olajakke fra Soulmate.


Vi hadde leverandører og designere på besøk.
Det ble servert ost, kjeks og drikke.

Og det var 20% på alle varer i butikken. 
Vi fikk omsetningsrekord, og det hele var over på 2 1/2 time!!!!

Jeg er så glad, så takknemlig for at så mange tok turen til oss,
og  for at kundene våre finner veien inn til oss. 
Jeg er så heldig som har så gode leverandører som stiller opp
på en slik kveld. Og kjempeflinke homeparty jenter, 
og ansatte i butikken.
+ Stian da, mannen min, som loset damene igjennom 
mannekeng oppvisningen, og som også
stod i den ene provisoriske kassa vi satte opp, 
i tillegg til den vi har fra før.

Jeg hadde ikke klart alt dette selv, 
og er så glad for at jeg har så god hjelp.
Nå gleder vi oss allerede til ny kundekveld i oktober!!!

Men jeg gleder meg også over en kjempebra helg i butikken,
 også gleder jeg meg stort til konfirmasjonen til neste søndag!
Etter den blir det mye mer blogging! 
Jeg lover!!!!
 For jeg er så glad i å ta bilder av blomster og natur, 
og nå spirer det og blomstrer så fint ute!

Håper dere har en fin helg alle sammen!!!!

Tusen takk for koselige kommentarer,
 som dere legger igjen her hos meg!
Jeg blir så glad!!!



Klem til hver og en fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Oi, det var litt av et kveld! Så moro med masse folk og stor omsetning, tenker det vsr godt å legge seg også, mye jobb før en slik kundekveld! God søndag, her kom sola tilbake idag:)

    SvarSlett
  2. Hei flotte dame! Nydelig antrekk :) Du så gøy det må ha vært med denne kvelden, skjønner dere ser fram til en ny slik kveld! Da skjønner jeg du er i innspurten til konfirmasjonen :) Det begynner å nærme seg her også, i morgen drar konfirmanten på tur. Han har valgt friluftsliv som undervisningsform, så i tre dager skal de gå pilgrimsleden :) Første overnatting skjer i lavvo på Stiklestad, dette tror jeg blir en flott innspurt for gjengen :) Ha en strålende kveld og lykke til med de siste forberedelsene :) Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Alt høres bare kjempegøy ut,travelt ja...men så givende!!! Hadd jeg bodd nærmere så skulle jeg shoppet bra jeg Ogå,skimter nemlig sååå mye fint på bildene dine!!!! Tulerer med vellykket suksess med kundekvelden etc - og lykke til med en stor dg snart.bloggingen får du ta igjen,det er en tid for alt.Bra du har fått kjøpt deg go' bladet du gåsunger du kan kose deg med innimellom slagene!
    God helg flink du!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.