torsdag 2. april 2015

Endelig påskeferie og et nytt familiemedlem

Og så kan også jeg si 
GOD PÅSKE til dere alle,
og ta påskeferie jeg også!!!
Det skal bli veldig, veldig godt!!!


Vi drar på hytta, og skal kose oss,
 med besøk av gode venner,
spise mye god mat og påskegodt!!!
Sitte rundt bålet, skravle og nyte vårsola!!!
Gutta har allerede dratt,
 og koser seg i slalombakken i dag.
I ettermiddag kommer vi jentene også!



I Sverige fant jeg lille Frk. harepus. 
Er hun ikke fin?
Et lite nytt familiemedlem i 
Maileg samlingen min, hurra!!!!



Nå legger vi mars bak oss, 
og april ligger der helt ny og ubrukt!
Kos dere masse alle sammen, det skal jeg!!!

Veldig hyggelig at stadig flere finner min blogg.
Hjertelig velkommen til nye følgere. 
100 er det blitt.
Det synes jeg er et flott tall!!!


Varm påskeklem til dere alle fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei:)
    så herlige bilder
    kos dere masse på hytta
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Koselige harer! Og headeren din er så fiiin! Har jeg sagt det før?
    Det høres ut som du har hatt en flott påske. Herlig å få lade batteriene. Takker for koselig hilsen hos meg. Jeg tror også det er søndag i dag. Kommer litt ut av telling med alle disse fridagene:)
    Lykke til med konfirmasjonsforberedelser!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.