onsdag 11. mars 2015

Sånn kan det gå, når jeg løper!!

Ja, så får jeg høre på legen da. 
Leddgikt og løping er en dårlig kombinasjon.
Jeg har fått så fryktelig vondt i hoftene mine.
Spesielt den høyre. 
Og i dag har jeg vært på utredning på sykehuset.
Selv om jeg går i høye heler og rak rygg, 
ville vist mange med mine smerter, 
gått med krykker istedet for sa legen. 
Men jeg er nok både sta, og tåler en god del smerte. 
Så her har vi bare stått på.
Jeg har vært mye ute å gått, etter at cellegiften
 gjorde at kroppen tålte det.
Jeg ble også glad i å løpe, 
når kroppen ble så mye lettere.
Men det er altså ikke så lurt.
 Så da er jeg tilbake til å gå raskt, 
og gjøre tøye øvelser etterpå.
Da blir jeg nok snart bedre satser jeg på!


Etter jeg hadde vært på sykehuset, 
spiste jeg lunsj med verdens beste venninne.
Jeg koste meg også med shopping, 
og så gikk jeg en tur, 
på en av favoritt plassene mine!


Der varmet sola, fuglene sang, 
og det glitret i sjøen.
Helt nydelig var det!


I tillegg til flere legebesøk denne uka,
 så står jeg på med konfirmasjons forberedelser.
Dagene går kjempefort. 
Og 3. mai står Andreas til konfirmasjonen.


I butikken har vi så masse fint nå.
 Herlige varer fra Greengate og PIP, 
IB Laursen og masse lekkert tøy og herlige sko. 

Ellers så er jeg blitt ivrig på instagram, 
også blogger jeg og koser meg med det, 
når det er tid!


Ha en fin kveld alle sammen!


Klem fra Anne-Marit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.