tirsdag 17. mars 2015

Påskepynt og konfirmasjon

Har dere pyntet til påske?

Jeg vet jeg er tidlig ute i år!!!
Det er ikke så mye påskepynt å finne i butikkene.
Og i min butikk, har jeg heller ikke tatt inn så mye.
Men jeg har funnet disse herlige eggene med fjær på.
De synes jeg hadde så nydelige farger.
Og nå har de flyttet inn og fått sine plasser
 på kjøkkenet vårt! 


Dagene flyr, det er full fart, 
og det er det helt sikkert hos dere også!
Vi har konfirmant 3. mai, 
og det lages nå invitasjoner, sanghefter
og bordkort hjemme hos oss om kveldene.




Veldig koselig, men det tar tid. 
Skal lage 60 bordkort!!!!



Ja, det blir en stor konfirmasjon denne gangen også. 


Kanskje du også har konfirmasjon i år!

Ønsker alle en strålende tirsdag!

Klemmer til dere alle
fra Anne-Marit

Og til dere med blogg: Jeg er en skikkelig
dårlig bloggleser om dagen, men nå vet
dere hvorfor!!!!
Plutselig har jeg 5. minutter,
og jeg rekker å legge igjen et spor også!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.