torsdag 12. mars 2015

Harepus har flyttet inn

I år har jeg fått så lyst til å pynte til påske!!!
Tror det har noe med det herlige været og gjøre jeg!
Jeg har vært på jakt etter denne herlige harepusen.
Og i går fant jeg han!!!!


I

Lille Maileg haren ble med hjem fra Sverige
for en stund siden.
Hun falt jeg helt pladask for!!!


Noen synes kanskje det er i tidligste laget 
og pynte til påske.
Men jeg vil gjerne ha glede av den, 
så lenge som mulig!
Og i selve påsken er vi på hytta, 
så derfor litt tidlig pynting her hjemme!


Pasteller i stua hos oss nå! Rosa,
 lyse grønt og turkis.



Jeg har laget en koselig påskeoppsats med 
hyasinter og påskeliljer.
på en seng av høy, 
pyntet med små kvister av gåsunger!


 Er de ikke skjønne der de sitter!!!

I morgen er det fredag igjen!!!
Helg- FRI helg!!!!

Klem til dere alle fra Anne-Marit


2 kommentarer:

  1. Beautiful bunnies in a beautiful setting!

    SvarSlett
  2. Fantastisk skjønt :))
    Like fin i turkis,du kan tro jeg var vinglepetter og stod og tenkte frem og tilbake på hvilken jeg skulle velge.Tror det må bli en turkis i tilegg hihi!Maioegkaninene er jo også helt uimotståelige,drømmer om en stor gjeng av dem!
    Helt nydelige farger og vårlig og skjønt hos deg--- og er det tidlig å pynte til påske??Det er jo bare to uker igjen så skal det pyntes må det gjøres nå...faktisk en av mine agendaer for dagen...det blir ikke så mye men pittelitt må man jo ha :)))
    Ha en fin tirsdag!
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.