mandag 23. mars 2015

Butikken


Hei alle dere!!!

I dag har jeg lyst til å skrive litt om butikken vår.
am design
22. januar 2011, startet jeg og mannen min,
 butikken am design,
i nærheten av der vi bor.
Butikken ligger i en gammel verkstedhallen, 
i samme bygg som en Statoil bensinstasjon,
på Nylende i vest Bamble.
Ute på landet, 15. minutter fra sentrets mas.


I butikken har vi et stort utvalg med klær
 fra Soulmate, norske Spicy vanilla og Massimo.
Vi har sko og vesker fra norske Bibba.
Møbler, herlige varer fra PIP og Greengate, 
Ib laursen og Trend Design bla. ant. 


At veien blir til mens mann går,
 ja det er helt sikkert.
Vi har stadig utvidet butikken, 
tatt mer og mer av lageret,
 og fylt opp med mer og mer klær og interiør.
Funnet leverandører som passer
til den landlige, lyse stilen,
som vi har valgt!


Det er gøy å kunne si, nå etter 4 år, 
at vi har fått det til.


I butikken jobber jeg selv hver dag,
 i tillegg har jeg Ida ansatt, som hjelper meg i helgene,
og når jeg har ferie, + ei ekstrahjelp.
Vi har åpent hver dag fra 10-15, også lørdager.
 Og 10-19 på fredager.




I tillegg til butikken, 
har jeg også 6 jenter ute på veien.
De fyller bilen med varer, 
og har homeparty med varer fra butikken.
Og så har vi også nettbutikk.  
Den finner du her:

www. amdesign.no



Det er mer enn nok å gjøre, og det blir lange dager.
 Men jeg trives så godt.
Jeg er så glad for at jeg hver dag, gleder meg til å dra på jobb.
Ingen dag er lik, og det er så mange hyggelige kunder innom, som
jeg blir godt kjent med! Jeg har fått mange faste kunder, og hver dag er det nye som finner veien inn i butikken til oss!!!






 am design
Butikken på landet, rett ved E-18.
 Velkommen skal du være til 160 kvm. 
Med klær, sko og interiør.

Stor varm klem fra butikkdama
Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. håper jeg en dag helt plutselig står inne i den herlige butikken din og sier hei!!!! Og shopper gjør jeg garantert,ser så mye fint på bildene dine og du er kjempeflink !!!
    Toveklem, :)

    SvarSlett
  2. håper jeg en dag helt plutselig står inne i den herlige butikken din og sier hei!!!! Og shopper gjør jeg garantert,ser så mye fint på bildene dine og du er kjempeflink !!!
    Toveklem, :)

    SvarSlett
  3. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett
  4. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett
  5. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.