lørdag 28. februar 2015

VM og fantastisk gave


Hei alle sammen!!!!

For en fantastisk VM dag!!!
Jeg har frilørdag i dag, 
og har bare kosa meg hjemme og sett på VM!
Har vært på jobb hele uken, 
og fått med meg det meste på radioen, og litt net tv.
Blir like rørt og glad hver gang det blir 
norsk medalje!!!







I dag viser jeg dere bilder av en av
de herlige gavene, jeg fikk til 40 års 
dagen min!



Et fantastisk nydelig rundt fat fra Figgjo.
Jeg synes det er så nydelig, og det viste 
verden beste venninne.
Derfor gav hun det til meg!!!!


Det passer helt perfekt på kjøkkenet vårt,
og til så mye jeg har fra før!!!

Føltes som å vinne i lotto!!!!



Ha en fortsatt fin helg alle sammen!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit


1 kommentar:

  1. For en fantastisk gave .- kjekt når de rundt en vet hva som er perfekt!Og det var jo bare nydelig!Utrolig skjønne bilder ble det av det også!!
    Jeg har lenge vært på jakt etter fat i typen a la Grønn Anna,og faktisk hadde jeg hellet med meg i helgen.Selvfølgelig på en annen kant av landet,men har heldigvis en bror der så da regner jeg med det ordner seg.Gamle fat er rett og slett en liten bit lykke!Og har man først fått et...kommer det gjerne flere hihi.
    Så skjønt det var sammen med den blå emaljen - perfekt og meant to be rett og slett!
    Og Vm.Ja jeg har ikke sett på så mye da,men i går fikk jeg med meg Northug!Hva skal man si???Helt imponert,og som deg...så rørt og nesten på gråten,myyye svelging og bliunking med øynene hihi!
    Flotte idrettsutøvere vi må ta hatten av for!!!
    Ha en god ny uke!
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.