torsdag 5. februar 2015

Vinter møter vår

Hei alle sammen!!!


Herlig vinterlys, 
og sol inn gjennom vinduet i dag!


En liten fugl i vinterdrakt! 


 Nye puter i sofaen!


Og en ny liten Kahler vase, med grå striper.


Den passer så godt til den grå sofaen,
 og de grå gardinene i stua.



Kjøpte ei nydelig pute også, 
med et nydelig blomster motiv.


Jeg måtte ut å ta inn noen grener 
av kirsebær og syriner.
Puta med skigutten på er fra butikken min. 
Jeg synes det motivet er så herlig!!!


Hos oss er det strålende vintervær.
 Men veldig kaldt. - 13`her i dag tidlig.
Den kulda er ikke kroppen min så glad i. 
Savner så å ut å gå/jogge. 
Men det må bli litt mildere først. 


Milli er som dere ser, veldig nyskjerrig
på det mamma har tatt inn!


I morgen er det jammen meg fredag
 og helg igjen.


Ha en god natt alle sammen!


Stor varm klem fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.