søndag 1. februar 2015

Mitt første vårtegn


Det første vårtegnet for meg på nyåret,
er denne herlige skjønne lille blå


 Perleblomsten!


Tenk i dag er det 1. februar!
Det synes jeg er så deilig.
Vi legger januar bak oss,
og er 1. mnd. nærmere våren!!


Januar ble en veldig god mnd. i butikken.
Veldig gøy å få så god start på det nye året!

I går var ungene og jeg på harrytur til Sverige.
Vi kosa oss og handla masse.

I dag har jeg bare kosa meg inne!
Så deilig, og lade opp batteriene 
til den ny uke!

Håper dagen din har vært fin.

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hei på deg;)
    Tenk vi har februar. At dagene er blitt lysere merkes godt. Bare herlig.
    Perleblomstene er nydelig med sin blåfarge. Mine er bare knopper enda.
    Kost med harrytur til "søta bror".

    God uke til deg ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.