tirsdag 3. februar 2015

Jeg er så heldig!!!


Tenk at jeg har vært så heldig, å 
få dette nydelige teppet, av ei god venninne
i bursdagsgave!


Jeg ble så utrolig glad!!!


Nydelige roser har jeg jeg fått også.
Disse fikk jeg av en av homeparty
 jentene mine,
da butikken hadde 4 års jubileum!


Som ei annen venninne sa til meg,
det ligger kjærlighet og omtanke i hver
eneste maske her!


De nydelige rosene,
og teppet passer så godt til hverandre! 


 Teppet er strikket i nydelig ull garn.
Og i de herligste farger!!!


Teppet er stort og deilig!
Og som jeg skal kose meg med det, 
ute i utestua vår til sommeren,
på litt kalde sommerkvelder!


Milli ville også være med på et av bildene!!!
Hun får IKKE være på bordet egentlig altså!!!!


Håper dere har en fin tirsdag!!!

Varm klem fra Anne-Marit

8 kommentarer:

  1. Så koselig og herlig teppe!Nydelige farger!
    ..åsså så fin katt!

    Ha en fin dag du også Anne Marit! God klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Teppet er heklet!

    SvarSlett
  3. Så vakkert teppe i delikate farger, det blir deilig å bruke på kjølige vår- og sommerkvelder :) Nydelige roser også, gratulerer med jubileum og overstått bursdag (hvis du har hatt det nå ;) Så søt pus da, matcher den også jo :):)
    Ønsker deg en finfin uke, deilig med lyset som er på vei :) Klem Gry

    SvarSlett
  4. Så nydelig teppe. Vakre farger. Heldig du er.
    Ha en god natt og fin onsdag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Og hvordan lærer man så en katt at den ikke har lov å være på bordet ????? Jeg har prøvd i maaange år skjønner du, og det nytter ikke! Teite katter ;) Har du et godt triks må du dele !!!!
    Herlighet så vakkert teppe!!!!! De perfekte fargene,og rosene som matcher! Gode,og kke minst flinke venninner du har! Skjønner godt du gler deg til vår,sommer,hagestuen/vinterhagen,pleddene og helt sikkert mye annet fint også!Merker jegvtleder meg allerede til de bildene!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Nydelig hekleteppe ♥
    Elsker å hekle jeg også. Alltid gøy å gi bort til noen som setter stor pris på det - for det tar jo en del tid :)

    Søt pus da... hi-hi... :)

    Håper du har en fin vinterdag i kulden. Solen skinner ♥

    SvarSlett
  7. Nydelig teppe! Jeg er så glad i den rosafargen og når roser skal kjøpes håper jeg alltid på noen i den fargen, men sannelig er de ikke enkle å få tak i her hvor jeg holder til. Det teppet var rett og slett nydelig, jeg skulle ønske jeg kunne hekle jeg også, de er så fine disse teppene :o) Du er nok en veldig god venninne selv du som får noe så flott. Hjertelig til lykke med 40 årsdag og velkommen inn i 40 årene. Det er ikke så dumt å være i denne alderen heller. Nå skal jeg kle meg godt og komme meg avgårde på en trimtur i snøvær. Kjøpte meg nytt garn i går, men hadde ikke rette størrelsen på pinnene.... Måtte vente heeeeelt til i dag før jeg kan begynne på genseren :o) Her krangler også kroppen, men det er bare å gjøre det beste ut av det :o) Ha en strålende dag! God klem fra Nina

    SvarSlett
  8. Nydelig teppe;) Tenk å få noe slikt i gave, så snill og omsorgsfull venninne du ha. Ja, det blir godt å ha ute utpå vårparten. Så utrolig vakkert mot de flotte rosene.

    Kos deg og nyt februardagene;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.