søndag 22. februar 2015

Herlig blått


Hei alle sammen!!!

Plutselig var en hel uke gått!






Det har vært masse og gjøre i butikken!
Mange kunder, og mange nye varer,
har kommet på plass!!!





Herligheter i lyseblått,
som jeg er så gald i!



 Varer fra Greengate og Ib Laursen.



Og nydelige blå perleblomster!!!


Ute er det nydelig vær,
fuglene synger, for snart er det vår!!!


Gutta her har vært på hytta i helgen, 
jentene har vært hjemme.
For jeg har hatt jobbhelg!


I morgen er det storparty i butikken!
Flinke homeparty jenter samler 
vertinner og gjester i butikken.
Det blir servert ost og kjeks, 
og mange flotte tilbud!


Se den herlige sukkerboksen fra Greengate, 
Perfekt på det blå kjøkkenet vårt!


Sil i lyse blå emalje



 Herlig kjøkkenhånkle fra Greengate



Nydelig blå emalje kopp fra Ib Laursen. 
Alt i innlegget er fra butikken min am design.

Selv om sola skinner og det er +15`,
sitter jeg inne, ser på VM!!!

Heia NORGE!!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Ååå sukk og stønn den sukkerboksen var aldeles skjønn altså!Smelt!!!! Også de skjønne perleblomstene ... sånn en glede de gir!Vi har en på kjøkkenbordet og jeg tyter og gneller til ungene hele tiden:se på blomstene da,er de ikke fantastiske???"
    Det høres ut som du har hatt kjekke og travel dager,men det er nå bra herlig da når vårnyhetene banker på butikkdøra!!!! Nyt videre,regner med det kommer mer og mer :)))
    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Så gøy det hadde vært å kunne kommet innom butikken din, der tror jeg sannelig at jeg hadde kost meg ja :o) Den blåfargen er en av mine favoritter og sukkerkoppen er nydelig. Her er det også perleblomster det går i for tiden, men i dag kjøpte jeg faktisk påskeliljer også. Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.